Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

RCBS=Bra servis

Featured Replies

Publicerat

Jag blev smått imponerad av RCBS servis idag :D

En fjäder till min tänhattspress gick av för ett tag sedan så jag skickade ett mail till RCBS för att fråga om det fanns en ny att köpa som reservdel. Fick inget svar och antog att min engelska som håller samma standard som en 3e klassare inte gick att förstå :D

Idag låg detta i postlådan :D

post-857-1242745703_thumb.jpg

Antar att dem hade svårt att förstå min förklaring för det låg förutom fjädern även själva sättare med dem skickade nog allt med en fjäder helt enkelt :D Jag är inte fullt lika imponerad av USA som vissa på forumet men helt klart är att dem är grymma på servis :D

Publicerat

Ja de har insett att de få kronor/USD det kostar dem ger exponentiellt i reklam och i jämförelse med sedvanlig reklam.

Jag menar du backar dem hårt här.

Jag tycker att fler svenska företag skulle göra så här.

/C

Publicerat

Amen!

Magnum har en fin historia att dela med sig av om en klickpatron i 222 som han köpte från Skene Järn. Först tog det några månader att få hem den. Sen passade den inte då headspace var åt helvete. Klickpatronen reklamerades och en ny anlände sent omsider. Denna var behäftad med samma fel! :D

Så otroligt kasst att inte ens prova klickpatronerna man producerar i en bössa innan man skeppar...

Publicerat
  • Författare
Ja de har insett att de få kronor/USD det kostar dem ger exponentiellt i reklam och i jämförelse med sedvanlig reklam.

/C

Instämmer och har svårt att förstå att man inte gör så inom alla företag, men det stämmer väl rätt väl med hur många höga chefer kan reta gallfeber på oss på golvet med idiotiska små "besparingar" som i slut ändan kostar mångdubbelt.........

Publicerat
Jag blev smått imponerad av RCBS servis idag :D

En fjäder till min tänhattspress gick av för ett tag sedan så jag skickade ett mail till RCBS för att fråga om det fanns en ny att köpa som reservdel. Fick inget svar och antog att min engelska som håller samma standard som en 3e klassare inte gick att förstå :D

Idag låg detta i postlådan :D

post-857-1242745703_thumb.jpg

Antar att dem hade svårt att förstå min förklaring för det låg förutom fjädern även själva sättare med dem skickade nog allt med en fjäder helt enkelt :D Jag är inte fullt lika imponerad av USA som vissa på forumet men helt klart är att dem är grymma på servis :D

Jag är oxå GRYMT nöjd med deras service

http://forum.robsoft.nu/viewtopic.php?f=7&...&hilit=RCBS

Andreas

Publicerat

jag kan hålla med om att amerikanarna vet vad service är, var med om motsvarande med mitt reddingverktyg som saknade reservpinnen som petade ut tändhatten. jag skrev till dem om avsaknaden och fick ett helt nytt innanmäte i hylskalibreringsvertyget och en lapp om att de hoppades jag var nöjd annars fick jag höra av mig igen. man blir glad helt enkelt att man slipper snacket. de utgår ifrån att man är ärlig och inte luras.

vi har att lära på denna punkten.

kalle

Publicerat

ja man blir ju sämre bemött hos den lokala handlaren fast man handlar för många tusen per år.

• 6 months later...
Publicerat

/C

Du, som jag vet väl om att här utgår man från att vi ljuger för att lura handlaren på små pengar :blush: !

Håller med dig Maddog, bättre service från någon som sitter bakom en skärm på andra sidan jordklotet, pinsamt men sant.