Publicerat Maj 20, 200916 yr Vet att det är väldigt individuellt men nyfiken som man är så...... Min valp (tik)7 månader väger 20 kg prick och är ca 53-54 cm i manke vad har ni för erfarenheter kring vikt och så vilka vikt-höjd har ni haft vid den åldern? Kommer inte ihåg gammeltikens mått och är nyfiken vad det kommer att resultera i..... Hon ser ut ungefär som en spindelapa, långa ben, tunnt huvud det enda som är stort är örorna fast det märks knappt:) Kanske har hon fått knäck i dom:) Mvh Ingemar
Publicerat Juli 14, 200916 yr Min jämthanne är 3 månader och 3 veckor. Vikt ca 13 kg och manke 48-50 cm
Publicerat Juli 14, 200916 yr Min som är 10 månader är 61 cm och väger ca 30 kg.\mats Min är 13 månader och är 63 cm hög, och väger smäckra 26 kilo. Han är nog så tunn, saknar en hel del muskelmassa än.
Publicerat Juli 14, 200916 yr Måste rätta mig själv, vägde han nyss och vågen stannade på exakt 30 kilo. dvs har han gått upp 4 kilo senaste 1-1½ månad. Har ökat matransonen just för att han ska få bygga på sig lite vilket verkar funka