Publicerat Maj 21, 200917 yr Jag har ständigt behov av vatten både för att dricka och tvätt efter jakt tröttnade på flaskor så jag återanvänder nu Box-vin lådor,, funkar bra att åter fylla med vatten genom pipen, sköljer man noga blir det ingen vinsmak man kan ha dem i bilen eller hänga några i buskar/träden om man så önskar. Ett onödigt vetande tipps ,, men funkar bra
Publicerat Maj 21, 200917 yr Jag har ständigt behov av vatten både för att dricka och tvätt efter jakttröttnade på flaskor så jag återanvänder nu Box-vin lådor,, funkar bra att åter fylla med vatten genom pipen, sköljer man noga blir det ingen vinsmak man kan ha dem i bilen eller hänga några i buskar/träden om man så önskar. Ett onödigt vetande tipps ,, men funkar bra Är det inte smidigare med en vattensäck på 25 l istället för att ha en massa boxar överallt, ser väl rätt skräpigt ut dessutom.
Publicerat Maj 21, 200917 yr Som prispressaralternativ är det ju ruskigt bra. Jag tror inte de är så dyra på begagnatmarknaden...
Publicerat Maj 21, 200917 yr Författare Är det inte smidigare med en vattensäck på 25 l istället för att ha en massa boxar överallt, ser väl rätt skräpigt ut dessutom. Ah jo, men 3L är lättare att bära runt på