Publicerat Maj 22, 200917 yr Såg en match på TV när han boxades ingen liten kille och han såg nog ut att kunna spöa upp ett vildsvin.
Publicerat Maj 22, 200917 yr Författare Såg en match på TV när han boxades ingen liten kille och han såg nog ut att kunna spöa upp ett vildsvin. Ungefär som brottaren Karelin! Tomas Johanssons ständiga överman!
Publicerat Maj 22, 200917 yr Killen är trots allt van att ta och ge stryk, men 150 kilo fighter som får adrenalinpåslag är något i hästväg, iofs har ju kniv brukats med men ändå. Notisen om 3 kg kött om dagen låter lite saftig men inte omöjlig, många måltider så går det. jag kollade K1 härom kvällen när jag inte kunde sova, fantastiska atleter. /Christian
Publicerat Maj 22, 200917 yr Notisen om 3 kg kött om dagen låter lite saftig men inte omöjlig, många måltider så går det. 3 kg kött om dagen! Det skulle jag nog klara av
Publicerat Maj 22, 200917 yr 3 kg kött om dagen! Det skulle jag nog klara av ja me Lätt Ja E 1.93 lång å väger bara 78kg kött e ju gott!!!