Publicerat Maj 22, 200917 yr Som ni vet har jag ju skaffat min underbara Ellen Men jag är nog inte den enda valpägaren i skåne just nu som vill träffa lite andra folk/hundar för att busa lite och beskåda underverken samt drömma om alla härliga jaktstunder vi kommer att ha framöver! Vad säger ni? - en gemytlig hundträff med picnic kanske i det gröna skåne skulle kunna vara intressant? Kanske inte bara valpar då detta kan vara ett ypperligt tillfälle att träna våra hundar på andra hundar. (samt massor av bus!) Väl mött!
Publicerat Maj 24, 200917 yr Som ni vet har jag ju skaffat min underbara Ellen Men jag är nog inte den enda valpägaren i skåne just nu som vill träffa lite andra folk/hundar för att busa lite och beskåda underverken samt drömma om alla härliga jaktstunder vi kommer att ha framöver! Vad säger ni? - en gemytlig hundträff med picnic kanske i det gröna skåne skulle kunna vara intressant? Kanske inte bara valpar då detta kan vara ett ypperligt tillfälle att träna våra hundar på andra hundar. (samt massor av bus!) Väl mött! Detta är väl en ypperlig ide tycker jag