Publicerat Maj 22, 200916 yr Jag tänkte få tummen ur och göra det praktiska högviltprovet såhär 10 år efter att jag tog jägarexamen. Glad i hågen ringde jag till närmsta bana men den var inte öppen för säsongen ännu Är det någon som har koll på skjutdagar och tider i närheten av Borås, Ulricehamn, Gislaved, Gnosjö, Värnamo. Som ni märker har jag inga problem med lite bilkörning
Publicerat Maj 22, 200916 yr Jag tänkte få tummen ur och göra det praktiska högviltprovet såhär 10 år efter att jag tog jägarexamen. Glad i hågen ringde jag till närmsta bana men den var inte öppen för säsongen ännu Är det någon som har koll på skjutdagar och tider i närheten av Borås, Ulricehamn, Gislaved, Gnosjö, Värnamo. Som ni märker har jag inga problem med lite bilkörning Här i dalarna går dom igång på tisdag
Publicerat Maj 22, 200916 yr Kolla på jägareförbundets sida. http://www.jagareforbundet.se/omoss/kretsarnaijonko.asp
Publicerat Maj 23, 200916 yr Bredareds sportskytteklubb har öppet tisdag och torsdag 17.30-20.30 lördag 13.00-16.00. är mycket trevligt folk där oxå
Publicerat Maj 24, 200916 yr Jag tänkte få tummen ur och göra det praktiska högviltprovet såhär 10 år efter att jag tog jägarexamen. Glad i hågen ringde jag till närmsta bana men den var inte öppen för säsongen ännu Är det någon som har koll på skjutdagar och tider i närheten av Borås, Ulricehamn, Gislaved, Gnosjö, Värnamo. Som ni märker har jag inga problem med lite bilkörning Hej Jag ska faktiskt göra det praktiska högvilts provet den 27 maj på Bredareds skjutbana försök ta kontakt med dom så finns det nog med skjut tillfällen
Publicerat Maj 24, 200916 yr Författare Hej Jag ska faktiskt göra det praktiska högvilts provet den 27 maj på Bredareds skjutbana försök ta kontakt med dom så finns det nog med skjut tillfällen Du har pm!