Publicerat Maj 24, 200916 yr Författare Visst är det härligt Jag har räknat till ca 10-12 pyjamasar. Har justerat kameran lite nu för att få bättre bilder. Min internetuppkoppling vill inte att jag laddar upp ler bilder just nu Provar i morgon igen. /Lasse
Publicerat Maj 24, 200916 yr Men tanke på hur lycklig du verkar kan man ana du själv är fadern? :D -"Who's playing the banjo?" HAHAHAHAHAHAHA!!!!!
Publicerat Maj 24, 200916 yr Författare Men tanke på hur lycklig du verkar kan man ana du själv är fadern? :wub: Lika barn leka bäst vet du väl /Pappa gris
Publicerat Maj 24, 200916 yr Tycker mig känna igen bl.a jansson67, Holst, Hippen och banjobröderna. Ena riktiga skitgrisar, pyjamasutstyrseln lurar mig inte gossar
Publicerat Maj 24, 200916 yr fasen va kul,om jag å gumman kikar förbi i sommar får vi ta ett kik på din åtel.
Publicerat Maj 24, 200916 yr Författare fasen va kul,om jag å gumman kikar förbi i sommar får vi ta ett kik på din åtel. Visst det, /Lasse