Publicerat Maj 25, 200916 yr Nu när game fair är slut så är det lika bra att fråga om någon ska till elmia wood? jag ska dit men vet inte vilken dag ännu.
Publicerat Maj 25, 200916 yr Givetvis skall jag dit, det brukar ju vara en riktig höjdare! Å andra sidan jobbar en ju i branchen. Det blir nog att ta dit både fredag och lördag. Som tur är glömdes jag bort och slipper stå i företagets monter. Har en mil dit, så jag kan cykla för att slippa bilköer och så kan jag dricka en pilsner eller två.
Publicerat Maj 25, 200916 yr Givetvis skall jag dit, det brukar ju vara en riktig höjdare! Å andra sidan jobbar en ju i branchen. Det blir nog att ta dit både fredag och lördag. Som tur är glömdes jag bort och slipper stå i företagets monter.Har en mil dit, så jag kan cykla för att slippa bilköer och så kan jag dricka en pilsner eller två. Nej för faan stå i montern så jag hittar dig /Lasse
Publicerat Maj 25, 200916 yr klart man ska dit men vilken dag är nu osatt ennu pga att 3orna i skolan tar studenten på fredagen
Publicerat Maj 26, 200916 yr Nej för faan stå i montern så jag hittar dig /Lasse Pm:a om vilken dag du skall dit, så kan vi nog träffas. Jösses vad kul det skall bli! En helt annan och mycket bättre stämning än på tex jakt-Elmia.
Publicerat Maj 26, 200916 yr Pm:a om vilken dag du skall dit, så kan vi nog träffas.Jösses vad kul det skall bli! En helt annan och mycket bättre stämning än på tex jakt-Elmia. Japp ska bli så snart jag vet själv.. /Lasse