Publicerat Maj 25, 200917 yr Hej mitt namn är Tobias, men kallas för Rödskägg av naturliga orsaker Är 22 år gammal och har varit jägare i snart fyra år. Dock har jag inte varit ute på någon jakt ännu av diverse olika orsaker som tagit upp min tid istället, som skola och arbete samt att jag inte känner någon i min omgivning som är jägare. Så det har varit lite svårt att finna jaktmarker. I min vapenharderob står det för närvarande ett gevär. En Brno .22 vid namn Gyllenstierna. Förutom jakt är musik ett stort intresse jag har. Lyssnar på mycket Punk, Hårdrock, Metal, Doom/Trash/black Metal osv. Bor i Blekinge men kommer snart flytta till Uppland. Lite kort om mig, hoppas vi kommer bra överns! /Tobbe
Publicerat Maj 26, 200917 yr Hej mitt namn är Tobias, men kallas för Rödskägg av naturliga orsaker Är 22 år gammal och har varit jägare i snart fyra år. Dock har jag inte varit ute på någon jakt ännu av diverse olika orsaker som tagit upp min tid istället, som skola och arbete samt att jag inte känner någon i min omgivning som är jägare. Så det har varit lite svårt att finna jaktmarker. I min vapenharderob står det för närvarande ett gevär. En Brno .22 vid namn Gyllenstierna. Förutom jakt är musik ett stort intresse jag har. Lyssnar på mycket Punk, Hårdrock, Metal, Doom/Trash/black Metal osv. Bor i Blekinge men kommer snart flytta till Uppland. Lite kort om mig, hoppas vi kommer bra överns! /Tobbe Välkommen
Publicerat Maj 26, 200917 yr Välkommen till Uppland. slättlandskapet och dyngåkrarnas land, just nu luktar hela byn gödsel
Publicerat Maj 26, 200917 yr Oj vad många trevliga välkomnanden man fick! Anledningen till att jag ska flytta till Uppland, Stockholm för att vara exakt är för då jag har mina rötter där samt att universitetet väntar till hösten. Kul att det finns lite fler headbangers här på forumet , spelar själv ytterst lite akustisk gitarr. Pengarna har inte räckt till en el-gitarr än. Metal-tråden, försökte hitta den men fann den inte. Får väl leta lite noggrannare kanske!
Publicerat Maj 27, 200917 yr Oj vad många trevliga välkomnanden man fick!Anledningen till att jag ska flytta till Uppland, Stockholm för att vara exakt är för då jag har mina rötter där samt att universitetet väntar till hösten. Kul att det finns lite fler headbangers här på forumet , spelar själv ytterst lite akustisk gitarr. Pengarna har inte räckt till en el-gitarr än. Metal-tråden, försökte hitta den men fann den inte. Får väl leta lite noggrannare kanske! Tror att det är den här tråden han syftar på: http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopi...78&hl=metal
Publicerat Maj 27, 200917 yr Oj vad många trevliga välkomnanden man fick!Anledningen till att jag ska flytta till Uppland, Stockholm för att vara exakt är för då jag har mina rötter där samt att universitetet väntar till hösten. Kul att det finns lite fler headbangers här på forumet , spelar själv ytterst lite akustisk gitarr. Pengarna har inte räckt till en el-gitarr än. Tyvärr så finns det dem som tror att det går lära sig fram genom att sitta och klinka på sina elgitarrer också... Som grannen som har köpt 5 Marshallförstärkare och 9 elgitarrer som han i sin tur sitter och försöker klinka på om nätterna. Tur man är flugfiskare. Annars skulle inte tålamodet räcka till...