Publicerat Maj 28, 200917 yr Erik heter jag, kallar mig Erre på flera forum, däribland jaktsnack. Uppvuxen utan att ha med jakt att göra eftersom ingen i familjen jagar, men har det senaste året fått ett starkt jaktintresse, och har fått följa med en bekant jägare på några mycket trevliga jakter som bidragit mycket till det ökade intresset. Jägarexamen är nyligen avklarad, och efter 18-års dagen kommer det att börja övas inför den kommande jaktsäsongen Smyg/pyrschjakt är det som lockar mest, men är intresserad av all jakt. Tycker det är skitkul att skjuta, så en hel del övningsskytte lär det bli innan det är dags för bocken den 16:e augusti
Publicerat Maj 28, 200917 yr Välkommen hit! Tycker det är extra roligt när vi får ännu en ung jägare bland herrskapet(och kvinnskapet). Skitjakt på dig!
Publicerat Maj 28, 200917 yr Författare Man tackar Då får vi se om jag börjar komma igång och skriva här också snart och inte bara läsa en massa.. Finns ju hur mycket att läsa som helst här