Guest stk13 Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 SKulle bara meddela att jag idag tog 3 öringar på älven, 3kg, 2kg, och en liten stackare. Hemmagjorda wobblers är susen. Mvh Pelle Quote Link to post Share on other sites
jimbolo 380 Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 Inga bilder? Quote Link to post Share on other sites
Beretta 15 Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 Fint. Skicka ut en foto vetja. Quote Link to post Share on other sites
Guest stk13 Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Tjena grabbar! Jag vet det kan verka märkligt det här men öringarna är inte längre i min ägo. Ska däremot ut idag igen och då ska ni få lite bilder dvs om jag får något. Har lackat på mina wobbler så jag blir förvånad om det inte blir nåt. Sen får ni väl bara försöka att lite på mina tidigare uppgifter. Mvh Pelle Quote Link to post Share on other sites
Beretta 15 Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Lite bilder på vobblers då? Quote Link to post Share on other sites
Jonti 2 Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 eller lite sjögräs? Quote Link to post Share on other sites
Guest stk13 Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Då har man suttit ute en hel dag och nu vet man hur det är att vara fiskfit.. .En harr på 2 hg var det enda som kom in i båten. Ni får vänta med öringsbilderna. Några vobbler bilder kan jag försöka att få ut i alla fall. Det slank med en tubfluga också. Så här års brukar dom vilja ha röda flugor men icke idag. Till och med fiskekort innehar jag, det är inte illa. Mvh Pelle Quote Link to post Share on other sites
Beretta 15 Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Kul med de som gör egna beten. Quote Link to post Share on other sites
Guest stk13 Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Kul med de som gör egna beten. Men idag funkade det inge vidare. Har pratat med lite andra fiskare och det var trögt idag, så man ska väl inte skämmas för mycket. mvh Pelle Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts