Publicerat Juni 4, 200916 yr Funderar på att skaffa mig ett Aimpoint H1 till min DS en Merkel 141 E då ögonen inte blir bättre med åren! Har för mig att jag läst eller sett att H1:an ska finnas med ett färdigt fäste för just MAK vridmontage som jag har på Dubbelstudsaren eller om det var Docter kan ha blandat ihop dom. Någon som vet och gärna en bild hur det ser ut. \mats
Publicerat Juni 4, 200916 yr Kolla med classic vapen... hittade detta på deras sida MAKlick fyller en funktion såsom en plattform för montering av mindre riktmedel typ Docter och Aimpoint rödpunktsikte, vilka saknar fast ögonavstånd. www.classicvapen.com
Publicerat Juni 5, 200916 yr Författare Kolla med classic vapen... hittade detta på deras sidaMAKlick fyller en funktion såsom en plattform för montering av mindre riktmedel typ Docter och Aimpoint rödpunktsikte, vilka saknar fast ögonavstånd. www.classicvapen.com Hittade till och med lite bilder. Maklick