Publicerat Februari 3, 200521 yr Antar att det finns en del trofeér hemma hos er. Vi kan väl lägga upp dom här, vore kul tycker jag. Börjar med ett en bock jag skjutit för min drever Gissar att den skadat hornet under tillväxten och fått detta roliga utseende.
Publicerat Februari 12, 200521 yr Jasså ??? Det är ingen som har nån trofe´ ??? jodå har dryga 50 talet bockhorn, varav 20 på väggarna däremot har jag ingen som är missbildad eller speciellt underlig, fina lyror och höga 6-or finns ett antal av..
Publicerat Februari 14, 200521 yr Har en del skumma horn Har provat stoppa in mina fotton både i disket och cd stationen men dom blir bara skrynkliga
Publicerat Februari 14, 200521 yr Har en del skumma hornHar provat stoppa in mina fotton både i disket och cd stationen men dom blir bara skrynkliga ;D ;D ;D
Publicerat Februari 20, 200521 yr Tjaba dom här hornen är väll skapligt udda den här bocken åkte på akut blyförgiftnig i höstas
Publicerat Mars 14, 200521 yr Även om detta inte hör till småvilt så fortsätter jag på tråden udda trofeèr : Denna älg fälllde min systers sambo på älgjakten för 2 år sedan. Är det någon som sett något liknande "siames" horn ???
Publicerat Januari 20, 200620 yr Gold Team Jag har sett ett liknande på bild, det så kallade kraddselehornet 42 taggar :o