Publicerat Juni 6, 200917 yr Nu har jag äntligen fått lufta den efter att ha plastbäddat och lånat MarkusR's sunkiga OXO-glugg Kortfattat sköt jag två st 3-skottare. En med Lapua Trainer och en med Norma Diamond Line, båda fabriksladdade och båda mätte cc 17mm =)))) Mer än nöjd! Än har pipan kvar att leverera! Fan vad kul =)) Bilder kommer sen i dagboken, bråkig dotter i knät och en hand att skriva med =)
Publicerat Juni 6, 200917 yr Nu har jag äntligen fått lufta den efter att ha plastbäddat och lånat MarkusR's sunkiga OXO-glugg Kortfattat sköt jag två st 3-skottare. En med Lapua Trainer och en med Norma Diamond Line, båda fabriksladdade och båda mätte cc 17mm =)))) Mer än nöjd! Än har pipan kvar att leverera! Fan vad kul =)) Bilder kommer sen i dagboken, bråkig dotter i knät och en hand att skriva med =) Vad skönt att den presterar, Markus ochjag sitter bara hemma o stirrar på våra medans andra kan skjuta Skriva med bara en hand, då är du snart nere i min hastighet :D /Lasse
Publicerat Juni 6, 200917 yr Författare Vad skönt att den presterar, Markus ochjag sitter bara hemma o stirrar på våra medans andra kan skjuta Skriva med bara en hand, då är du snart nere i min hastighet /Lasse Ni är snart ute på banan, det är jag övertygad om =) Jo, det har varit en del turer med den där bössan.. så det var rätt skönt att få bekräftat att det inte var 3000kr i sjön (vilket förmodligen iofs är ganska billigt för det spettet).
Publicerat Juni 6, 200917 yr Ni är snart ute på banan, det är jag övertygad om =)Jo, det har varit en del turer med den där bössan.. så det var rätt skönt att få bekräftat att det inte var 3000kr i sjön (vilket förmodligen iofs är ganska billigt för det spettet). Hoppas det..... 3000 för den låter som ett bra pris, jag letar lite halvt efter en billig bra 6,5x55 att stå på älg banan med. Bara för att slippa leta efter mina hylsor efter varje skjutning, lite pill med att repetera ner i baljan med Nu har jag missat 2 skjutningar på banan för att annat har kommit mellan, fan med. Kan ju åka någon kväll o öppna banan själv men det tar emot att gå 80 meter mellan varje skjutning. Måste nog vara tre om det. Ska nog försöka mig på att skjuta korthålls tävlingen idag med 22an. Ska bara köra häst o vagn med yngsta dottern först, stallorder från lilla hjärtat /Lasse
Publicerat Juni 6, 200917 yr Författare Hoppas det.....3000 för den låter som ett bra pris, jag letar lite halvt efter en billig bra 6,5x55 att stå på älg banan med. Bara för att slippa leta efter mina hylsor efter varje skjutning, lite pill med att repetera ner i baljan med Nu har jag missat 2 skjutningar på banan för att annat har kommit mellan, fan med. Kan ju åka någon kväll o öppna banan själv men det tar emot att gå 80 meter mellan varje skjutning. Måste nog vara tre om det. Ska nog försöka mig på att skjuta korthålls tävlingen idag med 22an. Ska bara köra häst o vagn med yngsta dottern först, stallorder från lilla hjärtat /Lasse Låter som du har en bra dag framför dig, skitskytte på dig =)
Publicerat Juni 6, 200917 yr Ska du prata skit om min fiiina kinaglugg Kul att bössan fortfarande presterar. Men den gamla bäddningen var ju minst sagt märklig.
Publicerat Juni 6, 200917 yr Författare Ska du prata skit om min fiiina kinaglugg Kul att bössan fortfarande presterar. Men den gamla bäddningen var ju minst sagt märklig. Sorry, extremt hygglo av dig att låna ut den =) Faktum är att den verkar ju onekligen vara helt skottfast osv osv.. så visst funkar den =) Den saknar kanske lite andra kvalitéer dock, men det kan man ju leva med till det priset Har beställt ett Lee Challanger Set nu.. uuuh va skôj =)