Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

så kan kan det gå ibland

Featured Replies

Publicerat

jaha det börjar bli dyrt att bli duktig med skyttet ;) efter ca 100pilar sen årsmötet/jaktstigen så har även jag lyckats med det nu :unsure:

post-1171-1244402254_thumb.jpg

post-1171-1244402266_thumb.jpg

Publicerat
  • Författare

sen kan ni få några på hur min ena 3 pil serie ser ut ;)

post-1171-1244402353_thumb.jpg

post-1171-1244402377_thumb.jpg

Publicerat

Välkommen till Robin Hood klubben. ;)

Publicerat
  • Författare

tackar tackar, är du där du oxå ;)

Publicerat

Grattis! ;)

Välkommen till klubben!

Publicerat

aj siddu där var det bilder också ja ;) grattis till att ha blivit 100kr fattigare ^^

Publicerat
tackar tackar, är du där du oxå :unsure:

Jepp, sen i fjol. ;)

Publicerat
  • Författare
aj siddu där var det bilder också ja :) grattis till att ha blivit 100kr fattigare ^^

jepp bilder kommer alltid att finns att kolla på hära efter mina lycade skjutningar B)

Jepp, sen i fjol. -_-

okejokej. ^_^

Publicerat
sen kan ni få några på hur min ena 3 pil serie ser ut B)

Bra i höjd!

Publicerat

B) vi e nöjd me dej!.. ^_^

gott skjutet! å grattis till 1 i 1 pilarna!..

MVh Mamre!..

Publicerat
  • Författare
Bra i höjd!

jepp, dom ska bara flyttas in lite

;) vi e nöjd me dej!.. ;)

gott skjutet! å grattis till 1 i 1 pilarna!..

MVh Mamre!..

bra det då så man slipper skämmas :D

tackar!

Publicerat
  • Författare

dryga en timmes gammla bilder på ca:17 meter

post-1171-1244458530_thumb.jpg

post-1171-1244458548_thumb.jpg

Publicerat
  • Författare

vart en tät skjutning nu ikväll

sen har jag skutit sönder isoleringen jag har och skjuter på så nu blir det lungtr ett tag :D

dålig bild men ena pilen gick lite snätt så kom det en annan och skjöt av spetsen på pilen

post-1171-1244496880_thumb.jpg

Publicerat

surt surt.. ibland får man perioder då man kan skjuta bort/ skjuta sönder en hel hög med pilar.. och frustrerande någe nog! Finns få saker som gör mig SÅ arg som att skjuta "perfekt" i 2 månader för att sen skjuta sönder alla pilar man äger på 2 dagar.. HATAR att bli av med pilar!

Skulle rekommendera dig i detta skede att du slutar skjuta träffbilder med massa pilar. Rikta in siktet så du börjar träffa mitten o så börjar du skjuta en pil per prick istället. Så slipper du dedär med sönderskjutna nockar o fenor osv..

Publicerat
surt surt.. ibland får man perioder då man kan skjuta bort/ skjuta sönder en hel hög med pilar.. och frustrerande någe nog! Finns få saker som gör mig SÅ arg som att skjuta "perfekt" i 2 månader för att sen skjuta sönder alla pilar man äger på 2 dagar.. HATAR att bli av med pilar!

Skulle rekommendera dig i detta skede att du slutar skjuta träffbilder med massa pilar. Rikta in siktet så du börjar träffa mitten o så börjar du skjuta en pil per prick istället. Så slipper du dedär med sönderskjutna nockar o fenor osv..

WORD! (som di sääger i Amerikat) :D

Publicerat
  • Författare

fundera starkt på det, att fiksa till siktet och sen skjuta 1 pils serier och sen rikka in stolparna

Publicerat

;) dax du kommer till mej så vi kan rätta till sikt bilden!.. :D

Mvh

Publicerat
  • Författare
;) dax du kommer till mej så vi kan rätta till sikt bilden!.. ;)

Mvh

jo det är ju dax för det snart, har en pil som holler på att tappa styr fenan ^_^ sen har man en till som sesr ungefär lika dan ut

Publicerat

Man kan ju också nöja sig med mindre täta grupper,, denna centrum träff fixering är trots allt

inte så viktig vid jakt, endast vid tävlingsskytte, sitter mina pilar i en snusdosa på 25

är jag mer än nöjd, strävar inte att bli OS skytt, bara jaga,, men men det e jag

Publicerat
  • Författare
Man kan ju också nöja sig med mindre täta grupper,, denna centrum träff fixering är trots allt

inte så viktig vid jakt, endast vid tävlingsskytte, sitter mina pilar i en snusdosa på 25

är jag mer än nöjd, strävar inte att bli OS skytt, bara jaga,, men men det e jag

jo det är samma hära, nu brukar det oftast bli inom dosan på 1o meter och 20 är dom lite mera spridda men endå inom ett A4 papper

Publicerat
sitter mina pilar i en snusdosa på 25

är jag mer än nöjd

Helt rätt!

Hur skulle man klara sig utan snus.... ;)

Publicerat

Seriöst, är man intreserad av bulls eye skjutning är det ok, men då får man också

acceptera att pilar går år helvete, för mig som jägare är det viktigare att mitt skytte

funkar dygnet runt året om även i sömnen, denna millimeter jakt kan nog i många fall

skapa en onödig brist i självförtroende tror jag.

Visst ska man träna presition , det gör även jag, men i förhållande till vad jag ska använda bågen till.

Inte stressa sig själv i onödan altså

Återkommer till det jag alltid säger, " Vart sitter första pilen den dagen du går ut och skjuter ?"

det är trots allt det enda som räknas!