Publicerat Juni 8, 200916 yr Hej! Jag plockade av min kikare som sitter med Millet-ringar på studsarn. Hur ska man kunna centrera ringarna på klackarna när jag ska sätta tillbaka kikaren. Kan väl inte duga med att "flukta" dom i linje?Vill ju inte att det ska bli klämmskador på kikaren (Z6i)! /Nissen
Publicerat Juni 9, 200916 yr Hej!Jag plockade av min kikare som sitter med Millet-ringar på studsarn. Hur ska man kunna centrera ringarna på klackarna när jag ska sätta tillbaka kikaren. Kan väl inte duga med att "flukta" dom i linje?Vill ju inte att det ska bli klämmskador på kikaren (Z6i)! /Nissen Millett angle-loc antar jag att det är. Ska man tro majoriteten på ett annat forum, och det ska man väl, så hör dom hemma i metallåtervinningsbehållaren....... Har själv haft såna, och det var ett jäkla bök att få det bra. Dessutom har dom små klorna en otäck tendens att gå av. Finns massor av bra andra märken som passar Weaverklackar, ett av dom mest kända är Weaver.........