Publicerat Juni 12, 200917 yr Vi utökade moderatorsstaben i höstas men nådde inte ända fram då riktigt. Nu har vi rekryterat lite till och då tänkte jag önska Pertan och HerrBerg välkomna som moderatorer på jaktsnack.se! De är inpetade i några trådar redan och vi ska väl titta lite till på det.. Vidare så har vi petat upp Wizard till Global då han var dum nog att erbjuda sig Moderatorssysslan är på intet sätt betungande, innan sammarbetet med Jägareförbundet sjösattes så var det verkligen ruskigt lugnt på grund av att alla medlemmar kände ett ansvar för miljön ute på forumet. När vi fick den här enorma medlemstillströmningen så dök detta lite, vart lite opersonligt plötsligt, och det vart en del tjafs men jag tycker nog att tagit ett rejält kliv tillbaka nu till vad forumet var innan vilket är så skönt, det ska vara kul att häcka här! Hur som, oavsett detta, så får aldrig moderatorsrollen bli betungande så därför plockar vi in fler gröntassar för att folk inte ska känna sig tvungna att logga in trots att de egentligen inte känner att de orkar och vill. Mvh!
Publicerat Juni 12, 200917 yr Grattis grabbar och ett bra val av nya moderatorer./Lasse Som vakande far över febrigt barn är jag vaken och får börja med att tacka för förtroendet och hoppas kunna hjälpa till i servicen på forumet tackar Lasse för ett varmt välkomnande.
Publicerat Juni 13, 200917 yr Grattis till jaktsidan som lyckats sätta klorna i all visdom och erfarenhet som dessa båda herrar besitter
Publicerat Juni 13, 200917 yr O jag som erbjudit mig själv typ 10 ggr blir aldrig moderator Nej men i övrigt håller jag med dig Hipshot om att stämningen, verkligen har kommit tillbaka! Det var ju faktiskt lite opersonligt och en hel del gruff hit o dit men nu är det ju helmysigt igen! mvh C-A
Publicerat Juni 14, 200917 yr Författare Storhetsvansinnet kom direkt. Han är färgblind, har inte fattat att blå och röd rular över grön Mvh!
Publicerat Juni 14, 200917 yr Han är färgblind, har inte fattat att blå och röd rular över grön Mvh! Det ska han nog snart bli varse
Publicerat Juni 15, 200917 yr GRATTIS GUBBS !!!! Kanske Pertan lägger lite "spår" här också och inte bara för hundarna...
Publicerat Juni 15, 200917 yr Grattis Pertan och BB, det är skönt att veta att ni finns där ute o modererar. /Christian