Publicerat Oktober 28, 200520 yr 26 årig kiruna bo som tills sist lyckats ta tummen ur och göra klart examen och hoppas på att har råd att investera i bössa så att nästa års jakt kan genomföras. Övriga intressen är naturen i allmänhet och flugfiske i synnerhet. Skaffade ett konto här för att jag har ett på Edgeflyfishing och trots att det är 95% svammel där så är ju 5% mkt vettigt och det är ju inte alltid så fel med lite svammel ;D Så på ren svenska för att få lite tips osv skaffade jag ett konto här :
Publicerat Oktober 28, 200520 yr Hej! Välkommen hit Norrbottning! http://www.jaktsidan.se/forum/index.php?topic=1760.0;all
Publicerat Oktober 28, 200520 yr Välkommen till detta fina forum. Hoppas att du får en lärorik tid här. Mvh Pelle
Publicerat November 2, 200520 yr Tackar för välkomnandena och tjärved vet jag inte men ganska segt virke iaf.
Publicerat November 5, 200520 yr Tackar för välkomnandena och tjärved vet jag inte men ganska segt virke iaf. Gott!