Publicerat Juni 15, 200917 yr japp då är man en gnytta gladare, fick just min pistol license habahaba yo Quiero que mi pistola
Publicerat Juni 15, 200917 yr japp då är man en gnytta gladare, fick just min pistol license habahaba yo Quiero que mi pistola O inte berättar du vad det är för vapen /Lasse
Publicerat Juni 15, 200917 yr Författare O inte berättar du vad det är för vapen /Lasse över här behöver man inte fylla i vapen detaljer , man söker bara license efter den funktions typ man vill ha men jag har redan satt ögat på denna lilla skönhet. världens bästa .22 kit, skuter under 1inch på 50 yards STI/marvel .22 kit for 1911's nu är det bara att jaga några undre delar till bössin så man får en helt bössa
Publicerat Juni 15, 200917 yr Köpt vart? Kostar? Passar det på min Springfield? Det borde det ju göra men jag tänkte utan att fila på det. Vad har du själv för pang?
Publicerat Juni 15, 200917 yr Författare Köpt vart? Kostar? Passar det på min Springfield? Det borde det ju göra men jag tänkte utan att fila på det. Vad har du själv för pang? köper den från en finskt butik armoria, dom far runt 550 euro här, dom passa på alla 1911 och 2199, enda skillnaden är magasinen är bredare för 2199. bara att dra på utan någon vapensmide. jag har ingen pang detta blir min första pang, håller som bäst på att söka en undre del, hittat en butik som som säljer frågan blir bara priset. eller om jag hittar en använd.
Publicerat Augusti 31, 200916 yr Köpt vart? Kostar? Passar det på min Springfield? Det borde det ju göra men jag tänkte utan att fila på det. Vad har du själv för pang? Sportec är återförsäljare åt STI i Sverige. Prata med dem där, de borde kunna ta hem ett till dig. I USA kostar det $305 så jag kan tänka mig att priset hamnar mellan 3 - 4000kr kanske =) Om du köper ett så förväntar jag mig en recension =)))