Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Stockholmare

Featured Replies

Publicerat

Ska till Stockholm i slutet vecka 26 funderar ifall det finns några som är sugna på en öl eller fika på fredagen 26/6 på eftermiddagen för lite jaktsnack . :)

Är i Mariehäll Sunbyberg vid den tidpunkten men kan ta mig runt stan. Fitzenstrahl är med på det.

Det vore kul att se lite ansikten på dessa storstadsbor som finns på forumet. :)

Lasse

Publicerat
Ska till Stockholm i slutet vecka 26 funderar ifall det finns några som är sugna på en öl eller fika på fredagen 26/6 på eftermiddagen för lite jaktsnack . :D

Är i Mariehäll Sunbyberg vid den tidpunkten men kan ta mig runt stan. Fitzenstrahl är med på det.

Det vore kul att se lite ansikten på dessa storstadsbor som finns på forumet. B)

Lasse

Jag jobbar mittemot Walter Borg på Kungsgatan så ska ni dit, hör av er. -_-

Publicerat

Och jag hänger på Walter Borg för jämnan så skall ni dit så hör av er...^_^

Högaktningsfullt.

/C

Publicerat

Hade kanske varit trevligt men jag befinner mig till sjöss hela slutet av veckan på diverse olika personalaktiviteter men skulle du befinna dig kring Nybrokajen kvällen den 25:e, landar med taxibåt från Badholmen runt 00.00....

B)

Publicerat

I Sundbyberg kan jag varmt rekomendera krogen "Bishops arms", tror den ligger på stationsgatan. Mycket trevligt ölställe, även för nykterister. Jag har där druckit helt alkoholfri öl som smakade f-n så mycket mer öl än vilken lättöl som helst.

Dessutom lagom ljudvolym, samtal är inga problem...

Publicerat
  • Författare
Jag jobbar mittemot Walter Borg på Kungsgatan så ska ni dit, hör av er. :)

Har räknat med ett besök där fredag efter lunch eller lördag förmiddag.

Publicerat

Håhåjaja. Nu är midsommarhelgen avklarad.

Det är ingen överdrift att påstå att man har rätt svårt att få upp arbetshastigheten så här på måndagen. Fan att man aldrig kan lära sig att man inte är 20 bast längre. <_<

Men man kan ju alltid trösta sig med att det snart (eller ja, ganska snart i alla fall) är fredag igen.

Och då ska det ju drickas maltdrycker och surras jakt och så. Vilka är på, vart träffs vi osv?

Själv måste jag bara hem och stjälpa ifrån mig bilen vilket betyder att jag kan ställa in mig runt 16-tiden på lämplig lokal.

L-B du hade ju aldrig varit på Akkurat om jag inte missminner mig alldeles. Vad sägs om att börja där?

//Fitzenstrahl

Publicerat
Har räknat med ett besök där fredag efter lunch eller lördag förmiddag.

Hör av dig så tar vi en fika på fredag.

Vi har aw på jobbet, många unga, snygga brudar ska dricka vin och festa till. <_<;)

Publicerat
Ska till Stockholm i slutet vecka 26 funderar ifall det finns några som är sugna på en öl eller fika på fredagen 26/6 på eftermiddagen för lite jaktsnack . <_<

Det vore kul att se lite ansikten på dessa storstadsbor som finns på forumet. ;)

Lasse

jag är tyvärr rädd för Stockholmare

Publicerat
jag är tyvärr rädd för Stockholmare

But why??? Vi ser generellt hårda och tuffa ut men inuti är vi softisar! <_<

Publicerat

Jag sitter på ett sunkigt hotell i Kista, kommer så göra den 22:a, 23:e och 24:e.. sällskap för öldrickande och skitprat mottages gärna =) Jag har rent av med mig en Lee Handpress ;) Tänkt utnyttja tiden effektivt så jag ska sätta mig och kalibrera mina .222-hylsor nu :D Kanske ska komma ihåg att plocka ihop ordentligt och gömma grejerna lite så inte städerskan ringer bylingen imorrn B)

Publicerat
  • Författare
Håhåjaja. Nu är midsommarhelgen avklarad.

Det är ingen överdrift att påstå att man har rätt svårt att få upp arbetshastigheten så här på måndagen. Fan att man aldrig kan lära sig att man inte är 20 bast längre. :huh:

Men man kan ju alltid trösta sig med att det snart (eller ja, ganska snart i alla fall) är fredag igen.

Och då ska det ju drickas maltdrycker och surras jakt och så. Vilka är på, vart träffs vi osv?

Själv måste jag bara hem och stjälpa ifrån mig bilen vilket betyder att jag kan ställa in mig runt 16-tiden på lämplig lokal.

L-B du hade ju aldrig varit på Akkurat om jag inte missminner mig alldeles. Vad sägs om att börja där?

//Fitzenstrahl

Låter ok för mig bara jag vet vilken t-banestation jag ska kliva av så löser det sig. :P

Publicerat
  • Författare
Hör av dig så tar vi en fika på fredag.

Vi har aw på jobbet, många unga, snygga brudar ska dricka vin och festa till. :P:huh:

Åker från Värnamo på fredag morgon så jag räknar att jag ska hinna till Walter Borg innan jag åker till Akurat om det blir det. :)

Publicerat
Åker från Värnamo på fredag morgon så jag räknar att jag ska hinna till Walter Borg innan jag åker till Akurat om det blir det. :rolleyes:

Tror du skulle gilla Akkurat. Öl- och whiskysortimentet torde vara svårslaget i den här stan i alla fall. Lättast är att åka till t-bana Slussen. Tar kanske 2 minuter att knalla därifrån. Vi får välan höras närmare helgen beträffande detaljerna.

Mvh. Fitzen

Publicerat

Thank God its Friiiiiiiiiiiiday!!!

Nu så börjar knoget denna vecka lida mot sitt slut! Dags för ett par kalla och lite jaktsnack...

Vilka är på, vilka är av?

Herr L-B är på väg till huvudstaden och har som förslag Duvel på Vasagatan. Så länge de har kall pilsner är väl det ett ställe så gott som något.

Jag är nog på plats runt 16.00 som det ser ut. Dyk upp vettja så svingar vi ett par bägare ;)

Mvh. Fitzen

Publicerat
Thank God its Friiiiiiiiiiiiday!!!

Nu så börjar knoget denna vecka lida mot sitt slut! Dags för ett par kalla och lite jaktsnack...

Vilka är på, vilka är av?

Herr L-B är på väg till huvudstaden och har som förslag Duvel på Vasagatan. Så länge de har kall pilsner är väl det ett ställe så gott som något.

Jag är nog på plats runt 16.00 som det ser ut. Dyk upp vettja så svingar vi ett par bägare ;)

Mvh. Fitzen

Fan, varför inte?

Jag är där vid 16-tiden.

Ser ut så här, fast utan slips idag. Casual friday, you know. ;)

post-250-1246005782_thumb.jpg

Publicerat
Fan, varför inte?

Jag är där vid 16-tiden.

Ser ut så här, fast utan slips idag. Casual friday, you know. ;)

post-250-1246005782_thumb.jpg

Goodie!

Då ses vi där. Jag håller utkik efter något blankt! ;)

Mvh. Fitzenstrahl

Publicerat
Åker från Värnamo på fredag morgon så jag räknar att jag ska hinna till Walter Borg innan jag åker till Akurat om det blir det. ;)

Tog en Java med L-B på Vetekatten och vi ska mötas upp kl 16.00 på Duval, Vasagatan.

Publicerat

Blev en trevlig afton med herr L-B (Orjant hann jag morsa på en snabbis). Vi hann med några riktigt fina öl och gott käk och naturligtvis lite jaktsnack!

//Fitz

Publicerat
  • Författare

Mycket trevlig och god mat och gott öl. :(

Åker upp en sväng runt 16-19/7.

Lasse