Publicerat Juni 16, 200916 yr Hello på er! Är en tjej på 30 + moms... Älskar friluftsliv med hundar (3 st) hästar (2 st) och underbar familj! Ägnar stor del av min tid i skog o mark och har en stor förkärlek till bågskytte! Skjuter mycket med en BowTec LadyHawk och är en stor förespråkare av bågjakt. Efrersom jag är en så stor djurvän är detta den optimala jaktformen , jakt på naturens villkor! skitjakt på er!!
Publicerat Juni 16, 200916 yr ooo.. vad ser mitt vassa öga? en bågjägarfröken.. sidäärja vad trevligt! .. VÄLKOMMEN! Du kommer att trivas.
Publicerat Juni 16, 200916 yr Välkommen! Kul med fler tjejer! Vad är det för ras på hundar och hästar?
Publicerat Juni 18, 200916 yr Välkommen Marion, jag tror jag vet vart din brevlåda bor.... Wyatt - jaktsidans Stalker no:1. Välkommen får väl jag med säga även om de ggr jag gör i dom här trådarna är lätträknade. Men en upplänning kan man ju inte bara gå förbi hur som helst.
Publicerat Juni 19, 200916 yr hej och välkommen Marion jag toe jag oxå vet vart din postlåda bor hoppas du kommer att trivas