Publicerat Juni 18, 200917 yr Hejsan jag har ett luftgevär Vet inte modell Men geväret skjuter snett någon som vet Hur kan man fixa det jag vore Tacksam för svar MvH : Pontus
Publicerat Juni 18, 200917 yr Välkommen hit Poppe, ett förslag är att du förklarar ditt bekymmer och förutsättningar på ett sätt som gör att vi kan hjälpa dig, ett finskt ordspråk lyder "- som man frågar i skogen får man svar" och det kan jag säga att något svar lämpligt att nedteckna i skrift har jag inte till din fråga. Kan du inte vara snäll och hjälpa oss så att vi kan hjälpa dig? /Christian
Publicerat Juni 18, 200917 yr Välkommen hit Poppe,ett förslag är att du förklarar ditt bekymmer och förutsättningar på ett sätt som gör att vi kan hjälpa dig, ett finskt ordspråk lyder "- som man frågar i skogen får man svar" och det kan jag säga att något svar lämpligt att nedteckna i skrift har jag inte till din fråga. Kan du inte vara snäll och hjälpa oss så att vi kan hjälpa dig? /Christian Lät vettigt. Förklara hur bössan ser ut och om det har hänt nyligen med mera.
Publicerat Juni 18, 200917 yr Författare Tackar så mycket Har faktist ingen aning om vad det är för modell men det är en brytpipa 4,5mm diablo skott. Den har skjutit snett i 3 månader på 5 meter är det fråga om 3cm ungefär den är inte tappad i backen eller något sånt Jag har kanske skjutit 1500skott med den. Inget kikarsikte på det är ett + sikte på geväret. Aldrig servad eller någonting sådant. Skulle (kanske) om ett par dar kunna fixa bilder.
Publicerat Juni 18, 200917 yr Poppe, har du provat att se om det går att justera siktet? Ibland är siktet fast i sidled men då är kornet justerbart, man kan knacka det i sidled. Ett par frågor Poppe, sånt här, dvs skottställningen av ett luftgevär brukar de flesta killar genom ren nyfikenhet/klåfingrighet klura ut på egen hand, har du försökt på egen hand, kollat något på nätet om din modell av luftgevär osv, det finns manualer till mycket om man bara googlar. Du kommer säkert att lösa det hela. /C
Publicerat Juni 18, 200917 yr Författare Ja kommer säkert lösadet behöver bara lite mer kvalitets tid me det säkert
Publicerat Augusti 20, 200916 yr Författare Nu är problemet löst Lite inställningar så var problemet klart