Publicerat Oktober 29, 200520 yr Jeg er som dere kanskje allerede har funnet ut ..........Norsk Jeg heter Tommy Jenssen og bor i Vesterålen , like nord om Lofoten. Jeg jakter for det meste rev og mink. Bruker da mine 2 hunder , en foxterrier og en blandingsstøver foxhound / haldenstøver. Har planer om en foxterrier til , skal da parre tispa mi og beholde en valp. "Admin ändrat rubrik"
Publicerat Oktober 29, 200520 yr Hej! Välkommen hit! Jag har varit i Lofoten och Harstad flera gånger och fiskat till havs. Jag har även fått en liten Håkärring på 18 kg på 350 m djup när Vi var upp -82 sista gången. Detta var medans jag bodde i Huskvarna. Jag har numera flyttat norröver och bor i Kalix ca. 50-60 mil ifrån Dig.
Publicerat Oktober 30, 200520 yr Tjena å välkommen! Har inte orkat lägga in jaktberättelserna på den norska sidan som du kanske märkt...så du får läsa om dem på den här sidan istället. Vi hörs!