Publicerat Juni 20, 200917 yr Hej, jag vill veta vad det här är för båge?, och om det är nåt värde på den ? PSE magna flite, 30 draw length, 45-60 weight range, 65% let-off, 190 cable tune, 43 fast-flight string sikte finns men vad jag förstår ingen pilhylla,men i bra skick (kanske nån som är intresserad att köpa eller byta) tacksam för svar,Ulf
Publicerat Juni 20, 200917 yr Hej, jag vill veta vad det här är för båge?, och om det är nåt värde på den ?PSE magna flite, 30 draw length, 45-60 weight range, 65% let-off, 190 cable tune, 43 fast-flight string sikte finns men vad jag förstår ingen pilhylla,men i bra skick (kanske nån som är intresserad att köpa eller byta) tacksam för svar,Ulf En -80 tals PSE compound. Kan vara tidigt -90 tal. På sin tid en s.k budget modell som PSE spottade ut på marknaden. Dock gör den garanterat fortfarande sitt jobb. En pil avlossad från den duger till att fälla vilt med. Men något större marknadsvärde har den dock inte idag. Tveksamt om du får några spekulanter. Spara den som en prova på båge för nybörjare som vill testa och skjuta lite. Eller sälj den för en liten slant på blocket.
Publicerat Juni 20, 200917 yr Författare En -80 tals PSE compound. Kan vara tidigt -90 tal. På sin tid en s.k budget modell som PSE spottade ut på marknaden. Dock gör den garanterat fortfarande sitt jobb. En pil avlossad från den duger till att fälla vilt med.Men något större marknadsvärde har den dock inte idag. Tveksamt om du får några spekulanter. Spara den som en prova på båge för nybörjare som vill testa och skjuta lite. Eller sälj den för en liten slant på blocket. tack för svaret, jag förstår att den har ringa värde,var kan man köpa pilhylla o dyl? mvh Ulf
Publicerat Juni 21, 200917 yr Plihyllor och sikten mm mm kan du köpa hos dom flesta handlare i dag! den som är gen agent för PSE här i Swe är Lasse på http://www.bagjaktskatalogen.se/ Mvh Mamre!..