Publicerat Juni 24, 200916 yr Går det att byta bort schaman till något annat? Vem hjälper mig med det isf?
Publicerat Juni 24, 200916 yr Pm hippen ditt nya namn =) han kanske kan trolla nåt, han är ju ändå kungens blivande svärson
Publicerat Juni 24, 200916 yr Shaman, jag raderade din andra tråd i samma area och om samma ämne, så du vet. / Janne
Publicerat Juni 24, 200916 yr Författare Du hade lyckats starta två trådar om samma ämne. Ja man är för jäkla smidig bara Tack för ditt supersnabba agerande! Flyttat till spanien än då karl?
Publicerat Juni 24, 200916 yr Ja man är för jäkla smidig bara Tack för ditt supersnabba agerande! Flyttat till spanien än då karl? Nä, tyvärr.. Vi hittade dock ett intressant objekt idag faktiskt, men vi är lite småsugna på Provence också.. http://www.fincaspals.net/ficha.php?id=13&idf=2 Vi har sett det i verkligheten, bilderna gör det INTE rättvisa kan jag säga. ööhh...vart lite offtopic nu känner jag..
Publicerat Juni 24, 200916 yr Författare Nå mitt ämne i denna tråd är redan behandlat av Mr Kungasvärson så det gör inget om vi drar iväg lite offtopic! Väldigt tjusigt ställe du hittat där! Slå till föfan!
Publicerat Juni 24, 200916 yr Faktum är att priset är ganska ok jämnfört med priserna på en del av de andra husen vi tittade på. Det som inte syns på bilderna är att det är en enormt fin trädgård runt huset, som förövrigt är ett sutteränghus, med palmer, Aloe Vera och en massa andra konstiga saker som jag inte vet namnet på, men Anna kan sånt, och det ligger i ett otroligt lummigt och lugnt område med lagomt vingelavstånd till stranden. Vi var och tittade på det flera ggr, och fastnade mer och mer för det, men sen försvann det från mäklarens sida, och då trodde vi det var sålt, men tydligen fixade inte köparen att betala... Vi vill åka nu kan jag säga... Samtidigt kan man se det så här..visst är det mycket pengar, men vad får man för 440000 euro innanför tullarna i Fjollträsk..?
Publicerat Juni 24, 200916 yr Författare Faktum är att priset är ganska ok jämnfört med priserna på en del av de andra husen vi tittade på. Det som inte syns på bilderna är att det är en enormt fin trädgård runt huset, som förövrigt är ett sutteränghus, med palmer, Aloe Vera och en massa andra konstiga saker som jag inte vet namnet på, men Anna kan sånt, och det ligger i ett otroligt lummigt och lugnt område med lagomt vingelavstånd till stranden. Vi var och tittade på det flera ggr, och fastnade mer och mer för det, men sen försvann det från mäklarens sida, och då trodde vi det var sålt, men tydligen fixade inte köparen att betala... Vi vill åka nu kan jag säga... Jo . Det kanske inte är dyrt, men det är mycket pengar. Det kan man inte komma ifrån. Men det är ett fint ställe och har man pengarna och vill bo där, så varför inte liksom? Får man örterna på köpet så man lever längre är det ju värt varenda cent!
Publicerat Juni 24, 200916 yr Författare Hipshot fick fria händer med mitt namnbyte sen så ni vet! Att ni inte går o tror att jag är arrogant!
Publicerat Juni 24, 200916 yr Herr Mattsson...Herr C-A Mattsson....ja jävlar....det låter som ett kommunalråd ju.. Nej då, det blir bra det.
Publicerat Juni 24, 200916 yr Författare Herr Mattsson...Herr C-A Mattsson....ja jävlar....det låter som ett kommunalråd ju.. Nej då, det blir bra det. hah ja klockrent! Respekt. Men där fick man för att man kalla han kungens svärson.. kanske inte rätt tidpunkt att kalla han för det!
Publicerat Juni 16, 201015 yr Lånar tråden om det går bra ? Är med intresserad av byta användarnamn hade dålig fantasi eller svårt hitta något som inte var upptaget vem kan hjälpa mig med namn byte ?
Publicerat Juni 16, 201015 yr Lånar tråden om det går bra ?Är med intresserad av byta användarnamn hade dålig fantasi eller svårt hitta något som inte var upptaget vem kan hjälpa mig med namn byte ? Skicka PM med nytt namn så ordnar det sig
Publicerat Juni 16, 201015 yr Lånar tråden om det går bra ?Är med intresserad av byta användarnamn hade dålig fantasi eller svårt hitta något som inte var upptaget vem kan hjälpa mig med namn byte ? Det är ju bra att avataren är densamma så man håller koll på vem som är vem. Undrar hur många som skulle bli förvirrade om jag bytte användarnamn... Folk som börjar undra om det finns FLER såna som shamani. Haha, inte värt jag gör det! Bra att tråden finns för den som behöver den. Jag gick lite OT, där. Sorry.