Publicerat Juni 28, 200916 yr Har blivit erbjuden att köpa en begagnad Swarowski Nova 1,5-6x42 för knappt 4000kr ca 15-20år gammal, kikaren är i gott skick. Jag är dock lite orolig att handla privat då kvitton och garnatibevis inte finns kvar. Hur funkar den så kallade livstidsgarantin då dessa handlingar saknas? Ni som vet något om ovanstående modell får gärna ge era synpunkter, Ris och ros!
Publicerat Juli 26, 200916 yr Hej Asti här på forumet vet jag fick sin Swarowski renoverad av swaro Den kikaren var ca 20år, och han hade inga orginalkvitto på den. Detta var för ca ett år sedan. Kostade inte ett öre
Publicerat Augusti 1, 200916 yr Fick min Habicht Nova 8x56 servad för nån månad sedan. Jag saknade alla former av papper och kartong, men det var inget problem. Jag behövde inte betala mer än frakten till Sako S, och fick den till och med hemkörd när den kom tillbaks. Riktigt, riktigt bra.