Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ignoreraknapp

Featured Replies

Publicerat

Vore det inte en bra sak med en ignoreraknapp/funktion på forumet, eller har vi en sådan som jag har missat?

För egen del skulle det vara ovärderligt att slippa se en del inlägg från ett fåtal som jag inte anser läsvärda.

/Christian

Publicerat
Vore det inte en bra sak med en ignoreraknapp/funktion på forumet, eller har vi en sådan som jag har missat?

För egen del skulle det vara ovärderligt att slippa se en del inlägg från ett fåtal som jag inte anser läsvärda.

/Christian

jag vet prick vad du menar... och hippen vet vem jag menar -_-

Publicerat

men det kan dra till men en gäng complikationer.

säg nu att en kille som sitter så högt i sitt torn och högre än alla andra , blocker de flesta typer och forstätter använda forumet,

så kommernån med en fråga och den är redan besvarad, men det vet inte denna högpompus som tror sig veta allt och alla andra har fel. japp så svarar han för femti elfte gången svaret.

tänk sen då 50 personer gör samma sak...

Publicerat

Å faen.. jag visste inte att det va tvång på o läsa allt som skrivs.. ;):rolleyes::blush:

skämt o sidor så är det väl bara till o skrolla förbi inlägg från de som nu inte är läsvärda..

Typ mitt :wacko:

Publicerat
  • Författare

Radium,

det är som alltid klokt och avvägt yttrat av dig, nej det är klart att man inte kan ha en ordning där folk inte ser vad andra har svarat,

jag förstår nu hur du menar.

NS- jag tänkte inte så, det är klart att det inte är lästvång, det är alltid bra att veta hur moderatorsidan av JS ser på ett sådant förslag,

om möjligt för dig som är moderator så får du gärna bruka din "ignoreknapp" på tråden och radera den, den tillför inget.

/Christian

Publicerat
NS- jag tänkte inte så, det är klart att det inte är lästvång, det är alltid bra att veta hur moderatorsidan av JS ser på ett sådant förslag,

om möjligt för dig som är moderator så får du gärna bruka din "ignoreknapp" på tråden och radera den, den tillför inget.

/Christian

Sorry, svarade i egenskap av forumist o semesterfirare.

Exakt hur moderatorstaben ser på´t återstår o se.

Finns det fler som tycker att en ingorknapp är önskvärt så skulle jag tro att det inte är omöjligt rent tekniskt.

Publicerat
  • Författare

NS- jag förstår,

hoppas att du har det toppen på semestern, oaktat vilket har ni fått mig på bättre tankar, jag måste ha tänkt illa under ett par ögonblick där.

Kan vi ignorera ignoreknappen?!

/Christian

Publicerat

Som lite halvsidospår brukar det vara så att ignoreraknappen på de flesta forum endast hindrar användaren från att skicka PM till den som ignorerar. =)

• 11 months later...
Publicerat

Man kunde kanske haft en knapp för att slippa få upp en tråd man inte är intresserad av... En personlig inställning..

För att förklara vad jag menar så tar jag ett exempel...

Jag hänger mest "Runt lägerelden" och är totalt ointresserad av VM i Fotboll t ex (tråden kommer säkert...), så det hade varit perfekt om det hade funnits en knapp vid tråden som man kunde klicka på för att dölja den. Sen en knapp för att välja se dolda trådar igen.

Och en annan - för mig - irriterande sak, att när man är på sidan 3 t ex i "Runt lägerelden" och har läst en tråd där och sen klickar på "Runt lägerelden" för att fortsätta kolla trådarna så kommer man automatiskt tillbaka till sidan 1. Förbaskat irriterande! Vill gärna komma tillbaka till sidan jag var på innan - Utan att klicka på tillbakaknappen, för den glömmer jag...

Är det kanske fler än jag som stör sig på det? Vet inte om det är möjligt dock...

Publicerat

Använder mig mest av "visa nya inlägg". Finns det något sätt att spärra vissa trådar så de inte kommer upp där?

Är ju en hel del evighetstrådar som dyker upp hela tiden. Fast man kan ju ändå va glad att inte alla medlemmar säger god morgon och god natt. :P

Publicerat
Använder mig mest av "visa nya inlägg". Finns det något sätt att spärra vissa trådar så de inte kommer upp där?

Är ju en hel del evighetstrådar som dyker upp hela tiden. Fast man kan ju ändå va glad att inte alla medlemmar säger god morgon och god natt. :huh:

Trevligt sätt som man använder sig av i verkliga livet och varför inte här också? ;) Hade varit lääääkligt långa trådar! :lol::o