Publicerat Juli 1, 200917 yr Hej är ute i sommarvärmen! Jag är på jakt efter klövskor till spårläggning, är det någon som har erfarenhet av att jobba med dessa!? Det är väldigt stor pris skillnad mellan de två som jag har hittat på nätet! Mickael Thams ca 800:- och Fällmans ca 400:-, är prisskillnaden motiverad?
Publicerat Juli 1, 200917 yr Hej är ute i sommarvärmen! Jag är på jakt efter klövskor till spårläggning, är det någon som har erfarenhet av att jobba med dessa!? Det är väldigt stor pris skillnad mellan de två som jag har hittat på nätet! Mickael Thams ca 800:- och Fällmans ca 400:-, är prisskillnaden motiverad? Nej, använt båda och de funkar lika bra. \mats
Publicerat Juli 1, 200917 yr vad är finessen med att använda skor som avger ett avtryck, fattar inte det, hunden skall väl inte titta på klövar el motsvarande utan gå på nosen?
Publicerat Juli 1, 200917 yr vad är finessen med att använda skor som avger ett avtryck, fattar inte det, hunden skall väl inte titta på klövar el motsvarande utan gå på nosen? Upplever att spåren blir något svårare när man använder spårskorna, blir inte riktigt samma luktkorridor som när man släpar en klöv. \mats
Publicerat Juli 1, 200917 yr Så man kan lika gärna binda en klöv under skon och promenera med den så Lite lätt att vricka foten då kanske /Lasse