Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

äntligen en mobil för en karl

Featured Replies

Publicerat

Det ryktas om att det är den hållbaraste telefonen sen Ericssons hajfena! O då är det en BRA telefon.

Publicerat

Vi får väl se, den ska rent tekniskt fungera också, Sonim har haft lite kvalitets problem på deras gula vad den nu heter.

Publicerat

kör med nå liknande som sonim fast en samsung B2700, riktigt bra mobil

kan varmt rekomenderas om ni vill ha en telefon som holler

Publicerat

Provade Sonims första modell, men gjorde mig av med den illa kvick. Stängde av sig, ologiska menyer, tappade kontakt med kortet osv.. Massor av strul!

Publicerat
Provade Sonims första modell, men gjorde mig av med den illa kvick. Stängde av sig, ologiska menyer, tappade kontakt med kortet osv.. Massor av strul!

Hade en sån på jobbet som var precis lika bra, vet inte om xp3 och S1 är betydligt bättre, tänkte låta andra prova detta innan.

Publicerat

Tar detta med en nypa sallt då Aftonbladet köpt repet från the Sun.

Publicerat

Oj, de största tidningarna på att både leverera enastående nyheter samt testa ny elektronik! *sarkasm* :huh:-_-:D

Publicerat

Finns på Sonims hemsida också, så du kan nog krydda istället :huh:

Publicerat

Ha ha det förvånar mig inte, varje dag så har de "online " reportage som andra gjort

de svenska dagstidningarna har blivigt så otroligt dåliga !

Publicerat

Fungerar den så är vill ha faktorn ganska hög då jag dödat ett antal telefoner på de mest osannolika sätt.

Publicerat

Själv köpte jag en Samsung Omnia HD.

Inte lika stryktålig men riktigt trevlig.

Publicerat

vad kostar en sådan mobil då?

Publicerat

Kompisen fick en sån här Sonim.. den tappar kontakten med simkortet, stänger av sig själv och är allmänt krånglig.

Mvh!

Publicerat
Kompisen fick en sån här Sonim.. den tappar kontakten med simkortet, stänger av sig själv och är allmänt krånglig.

Mvh!

Kunde man nästan ana, sitter väl ett lucassystem i den ;) mer känd som mannen som uppfann mörkret <_<

Publicerat
Kunde man nästan ana, sitter väl ett lucassystem i den ;) mer känd som mannen som uppfann mörkret <_<

Är det någonting fel med positiv jord eller ;):lol::lol:

Publicerat
Är det någonting fel med positiv jord eller ;):lol::lol:

Fy faan finns inget värre <_<

/Lasse

Publicerat
http://www.aftonbladet.se/pryl/tele/article5465238.ab

mina telefoner har ofta inte varit kralliga nog för min livsstil, hoppas detta kan vara en lösning.

Jo, den är skitbra. Så bra att men blir galen. Knapplåset fungerar men inte på on-knappen. Kommer man åt den så stänger skiten av sig i fickan. Och visst, signalen är hög. Jättehög ! Även på lägsta volymen väcker den grannens ungar som sover i huset brevid. På högsta volymen kan du ha den i bilen och ändå höra om någon ringer medans du kör motorsåg. En riktig jobbarmobil som håller !

Publicerat
  • Författare
Jo, den är skitbra. Så bra att men blir galen. Knapplåset fungerar men inte på on-knappen. Kommer man åt den så stänger skiten av sig i fickan. Och visst, signalen är hög. Jättehög ! Även på lägsta volymen väcker den grannens ungar som sover i huset brevid. På högsta volymen kan du ha den i bilen och ändå höra om någon ringer medans du kör motorsåg. En riktig jobbarmobil som håller !

vart köpte du din.

ps jag missade precis ett samtal när jag körde motorsågen för en timme sedan.

Publicerat
vart köpte du din.

ps jag missade precis ett samtal när jag körde motorsågen för en timme sedan.

Tag med dig motorsågen in till byn och gå fram och tillbaka framför någon elbutik. Snart börjar de fatta och kastar snart två stycken efter dig (så bra är de).

Publicerat
  • Författare
Tag med dig motorsågen in till byn och gå fram och tillbaka framför någon elbutik. Snart börjar de fatta och kastar snart två stycken efter dig (så bra är de).

dom kom ju ut på marknaden förra veckan.

Publicerat

Köpte en Samsung B2700, kan allt annat än att rekomendera det. Satans krångliga menyer. Hittar på allt annat än det den ska med med hjälp av halvautomatiska funktioner. Stänger av sig när man lägger på luren då "lägg på luren" och off knappen är samma jävla knapp.

T9 textningsfunktionen går inte att stänga av, så vid varje mess man ska skicka så får man rota igenom menyerna för att stänga av det, och har man T9 funktionen invald så hittar den på allt annat än det man vill att den ska skriva. Ä kommer före Å i alfabetet enligt samsung.

Urkass kamera, visserligen det visste jag om sen innan, men att den skulle vara sämre än min första mobiltelefon med kamera en nokia av ngt halvsportsligt slag för 7 år sedan med knappt en megapixelkamera det trodde jag inte var möjligt. Den ställer om sig ibland så att ljudet för tangettryck startar utan synbar anledning.

Ne äventyrstelefon var slogan, kvalificerad skittelefon säger jag. Kan allt annat än rekomenderas.

Kp vad som men inte en Samsung B2700, var till och med in till handlarn för att be honom stänga av alla jäkla hittepåfunktioner när man ska skicka mess då jag ägnat åtskillig tid med att försöka hitta menyn för autostart av T9 funktionen. Går inte fick jag till svar.

Blir garanterat nokia eller ericsson igen vid nästa abonnemang förnyelse.