Publicerat Juli 4, 200917 yr SKulle väl egentligen postat i Rodents tråd, men den blev tydligen låst Hur tolkar man detta i "Regelboken"? "Ej heller reklam för ekonomisk vinning är tillåten." Det är ok att promota sig som hunduppfödare uppenbarligen, så var drar man gränsen? Får jag skriva om att min nyöppnade webbutik är bäst i världen? Att mina egenknutna flugor är alla fiskares våta dröm?
Publicerat Juli 4, 200917 yr Tror att varje medlem vet ganska bra vad som menas i texten och även du, behöver man ha en gräns höger och gräns vänster tydligare, företag köper annonsplats så är det.
Publicerat Juli 4, 200917 yr Om du ser någon uppfödare som klart och tydligt (på annat ställe än i annonsarean) skriver ut hundarnas namn, regnr, deras alla meriter i syfte att sälja valpar/marknadsföra kull så varför inte rapportera inlägget till moderatorteamet om du anser att det bryter mot reglerna? Vi plockar bort rätt så många trådar/inlägg som gör reklam otillåtet på forumet, men vi hinner inte läsa alla inlägg som görs i alla trådar i alla areor hur mycket vi än försöker. De som har ett företag som säljer varor och tjänster regelbundet får köpa reklamplats av Mats för att marknadsföra sig här inne. /Jämta