Publicerat Juli 5, 200917 yr Ja som rubriken lyder. Villken hemsida sparar ni era bilder innan ni lägger upp dom här?
Publicerat Juli 5, 200917 yr Har börjat använda denna i dag och den verkar rätt lätt att använda. Så nu ska jag lära mig ordentlig så kan jag lägga in bilder på forumet framöver. http://pici.se/ Lasse
Publicerat Juli 5, 200917 yr Jag sparar inte bilderna någonstans utan lägger in dom direkt här på forumet, man måste klicka på dom för att se dom i normalt format iof. /Lasse
Publicerat Juli 5, 200917 yr Jag använder photobucket. Enkelt och smidigt tycker jag + att det inte belastar forumets server
Publicerat Juli 5, 200917 yr använder antingen imaghack, men om jag postar här brukar jag sätta dom direkt i tråden,just för att belasta forumets kapacitet
Publicerat Juli 5, 200917 yr Jag använder egen server för att säkerställa att bilderna finns kvar om 5 år. (och givetvis för att inte belasta forumets bandbredd mer än nödvändigt )