Publicerat Juli 7, 200916 yr Hallå Hallå! Heter Joakim och bor i en stad som heter Fagersta är 23 år ung! Har precis tagit jägarexamen, inte helt klar än dock, har älgbanan kvar att panga på sen är examen fulländad. Jakt är nåt som alltid har verkat intressant för mig, var meningen att jag skulle gå jägarskolan tidigare men det vart bara inte så. Men nu är det klart och ångrar inte en sekund av allt man har lärt sig genom böckerna - Skojigare och mer intressant blir det nog och om inte ännu mer lärorikt när man kommer ut på första jakten. Längtar ! Hmm, Är lite seg så här sent på kvällarna så antar att det är väl allt för mig just nu Ha det gött ! MVH Vedis!
Publicerat Juli 7, 200916 yr Hej och välkommen. Är född i Fagersta för en herrans massa år sedan. Lasse
Publicerat Juli 7, 200916 yr Författare Hej och välkommen. Är född i Fagersta för en herrans massa år sedan. Lasse Aha där ser man
Publicerat Juli 7, 200916 yr Aha där ser man Bodde i Norberg och Surahammar till 10 års åldern innan det bar ner till småland.
Publicerat Juli 9, 200916 yr hej och välkommen hit hoppas att du kommer att trivas fagesta är inte långt från där jag bor och lycka till med älgen