Publicerat Juli 7, 200916 yr Hej på er. Johan heter jag, är 30år och bor i Göteborg med min sambo, tog jägarexamen förra året samtidigt som jag började skjuta pistol. Så gissa vad denna ekonomin barkar åt (sambon gillar inte vapenskåp i sovrummet eller tomhylsor/tumlare i köket) Har lantställe i Dalarna där jag även jagar ibland när tid finnes. Kan bara hålla med kollegan "bumpa" i hans presentation när han berömde er för mottagandet på detta forum! Hitills överträffar det alla andra forum jag vart medlem i. Hoppas även jag kan bidra med något till kunskapen här inne, mest sitter jag och läser mig till den just nu Hälsningar Johan
Publicerat Juli 7, 200916 yr Tjenare å välkommen skvallra inte nu att jag sitter här nu fast jag har 30min kvar på arbetsdagen....
Publicerat Juli 7, 200916 yr välkommen! vi har ju redan snackats vid en del... vad jagar du när du får tillfälle? /Kalle
Publicerat Juli 8, 200916 yr Författare Hej alla och tack så mkt för välkommnadet. Jag har inte vart på så många jakter men fågel var jag ute efter i vintras, för ett par år sen var jag med som "bisittare" med farsan på älgjakten och and har väl också flygit lite bly efter. Nu med egen arsinal så skapas det ju lite flera möjligheter att fylla frysen med lite vilt så det ser jag fram emot. Förhopningsvis blir det lite vildsvins jakt i sommar med / Johan välkommen!vi har ju redan snackats vid en del... vad jagar du när du får tillfälle? /Kalle
Publicerat Juli 10, 200916 yr Hej alla och tack så mkt för välkommnadet.Jag har inte vart på så många jakter men fågel var jag ute efter i vintras, för ett par år sen var jag med som "bisittare" med farsan på älgjakten och and har väl också flygit lite bly efter. Nu med egen arsinal så skapas det ju lite flera möjligheter att fylla frysen med lite vilt så det ser jag fram emot. Förhopningsvis blir det lite vildsvins jakt i sommar med / Johan fick du hylsorna? jag hoppas då att dom räcker ett tag
Publicerat Juli 12, 200916 yr Författare Jepp, de lyckades jag hinna hämta ut strax innan vi drog uppöver landet. TACK så mkt! /Johan fick du hylsorna?jag hoppas då att dom räcker ett tag