Publicerat Juli 8, 200916 yr hej på er, ska EV vaka gris en natt nästa vecka utanför urshult i småland, sannolikt tisdag eller onsdag natt. har inte någon eftersökshund denna gång så jag undrar om det finns något ekipage som kan vara intresserat av att det mot förmodan kan bli eftersök. dvs jag skjuter inte om jag inte har någon att ringa om det skiter sig. /Kalle
Publicerat Juli 8, 200916 yr Författare ja, alltså så dåligt skjuter jag inte så ni behöver vara rädda , det är inte stor sannolikhet att jag får skjutet nåt. bara om ifall att...
Publicerat Juli 8, 200916 yr Visst faen är man sugen på uppdrag. Är hemma nästa vecka men jobbar nog varannan natt eller nått sånt.. Har kanske lite långt till Urshult, men kan nog hosta fram nått telnummer till eftersöksekipage som har lite närmare än jag. Har nummren hemma, kan PMa när jag är hemma igen. Åker hem i morgon, torsdag.
Publicerat Juli 8, 200916 yr Författare Visst faen är man sugen på uppdrag.Är hemma nästa vecka men jobbar nog varannan natt eller nått sånt.. Har kanske lite långt till Urshult, men kan nog hosta fram nått telnummer till eftersöksekipage som har lite närmare än jag. Har nummren hemma, kan PMa när jag är hemma igen. Åker hem i morgon, torsdag. schysst, var bor du någonstans då? det hade varit schysst om du kunde ordna ett nummer så att man kan hålla jaktetiken på rätt nivå. skämtar bara. vi hörs
Publicerat Juli 9, 200916 yr schysst, var bor du någonstans då?det hade varit schysst om du kunde ordna ett nummer så att man kan hålla jaktetiken på rätt nivå. skämtar bara. vi hörs Jag har väl 5,5 mil dit, är ju några mil utanför mitt vanliga upptagningsområde. Att då åka 11 mil tur o retur för o tex spåra upp en gris med perfekt skott som gått 50 m är ju lite antiklimax. Har PMat ett par namn o nummer som nog kan hjälpa till. De är garanterat seriösa o har bra hundmaterial. /Niklas
Publicerat Juli 9, 200916 yr Jag har inget nummer till någon men jag ville bara stanna till och säga att jag tycker du ska ha en stor eloge för att du skriver och frågar efter någon som kan göra eftersök åt dig innan du går ut och jagar. Applåder för att du kollar efter innan, finns många som har gjort tabben att skjuta innan dom vet att dom kan få tag i duglig hund. Bra gjort! jusstja, skitjakt på dig! /Mvh Andreas
Publicerat Juli 9, 200916 yr Författare Jag har inget nummer till någon men jag ville bara stanna till och säga att jag tycker du ska ha en stor eloge för att du skriver och frågar efter någon som kan göra eftersök åt dig innan du går ut och jagar.Applåder för att du kollar efter innan, finns många som har gjort tabben att skjuta innan dom vet att dom kan få tag i duglig hund. Bra gjort! jusstja, skitjakt på dig! /Mvh Andreas tack för de trevliga orden, och för lyckönskningen jag hoppas att jag får korn på en gris denna gång, jag har koll på grejorna och välövad, så det borde bli gris om rätt nasse kommer fram. /Kalle
Publicerat Juli 10, 200916 yr Har du fått tag på eftersökshund ännu? Annars kan jag nog tipsa om några i den trakten.
Publicerat Juli 10, 200916 yr Författare Har du fått tag på eftersökshund ännu? Annars kan jag nog tipsa om några i den trakten. tips emottages såklart, jag ska ringa ikväll för jag hann inte efter f-festen igår. jag fick två namn av NS men det kommer säkert fler tillfällen så tips är alltid välkommet, utan ekipage blir det ju ingen jakt så fler möjligheter nu i semestertider är välkommet. /Kalle