Publicerat Juli 8, 200916 yr Ska köpa rök till hösten tänkte jag. Är ett par st som ska dela på den inom jaktlaget. Vilken rekomenderar ni? Den bör inte vara för liten. Har tittat på Bradley´s större modell men det finns väl fler? Vill ha en modell som sköter sig själv.
Publicerat Juli 9, 200916 yr Jag har provat bradleys. den som är digitalisk o den funkade riktigt bra. Ska nog ta o köpa en sådan till nästa år tror jag.
Publicerat Juli 9, 200916 yr Bradley digital. Samma resultat varje gång! Lätt att hantera osv. Du blir inte missnöjd
Publicerat Juli 10, 200916 yr Författare Bradley digital. Samma resultat varje gång! Lätt att hantera osv. Du blir inte missnöjd Det ligger nog nåt i det du säger.
Publicerat Juli 10, 200916 yr Men för H-vet inga nymodigheter när du ska röka ska det eldas och övervakas samtidigt som man intar lämpliga drycker
Publicerat Juli 10, 200916 yr Men för H-vet inga nymodigheter när du ska röka ska det eldas och övervakas samtidigt som man intar lämpliga drycker Med Bradleyn kan du intaga så mycket dryck du vill då du inte behöver omdöme då du använder den
Publicerat Juli 10, 200916 yr Vad blir kostnaden för bricketterna på Bradleyn?/ Johan Jag ska kolla vad vi tar för dom samt förbrukningen och återkomma! Tror att det kostar typ 42€ för en låda eller nåt sånt o sen beror det på vad du har för skåp. Finns det intresse för ett skåp med bra pris så skicka mig ett PM så kan jag ta fram priserna.
Publicerat September 6, 200916 yr 48 pack briketter ca 240:- = 3 /tim dvs 1 brikett/ 20 min i Bradley'n funkar jätte bra
Publicerat September 6, 200916 yr Ja hittils har ingen varit missnöjd med resultatet! Kommer att köpa hem en själv också till nästa sommar! Inte är det heller direkt dyrt att röka..
Publicerat September 7, 200916 yr Dock är väl bara Bradleyn vettig om man skall varmröka... Tror inte man får så bra ekonomi om man kallröker med den...
Publicerat September 11, 200916 yr Den är lika bra på kallrök... en 6 gallers har stått på önskelistan ett tag nu. men som med blommor vill man ha något får man fixa det själv..
Publicerat September 15, 200916 yr Jag ska kolla vad vi tar för dom samt förbrukningen och återkomma! Tror att det kostar typ 42€ för en låda eller nåt sånt o sen beror det på vad du har för skåp. Finns det intresse för ett skåp med bra pris så skicka mig ett PM så kan jag ta fram priserna. Ja för f-n! Har kollat in den stora digitalen men den går på 6 lusentappar men köper jag den på Ebay så får man ner priset till 3000 kr ink frakt!! Kanske inte blir bättre än så? ha de gött!
Publicerat September 15, 200916 yr Ja för f-n!Har kollat in den stora digitalen men den går på 6 lusentappar men köper jag den på Ebay så får man ner priset till 3000 kr ink frakt!! Kanske inte blir bättre än så? ha de gött! Blir knappast bättre än så nej. Så beställ ifrån ebay du.
Publicerat September 15, 200916 yr Carapax Lysekil...fri frakt En sådan är inköpt och jag har testat den med pepparlax, regnbåge, älgbog, kanadagås och det allra bästa.... sälkött. Jag hade besök i veckan av två tyskar som länsade min låda av rökt kött. Dom fick skjuta en varsin säl som dom också har beställt rökning av, det tycker jag är ett bra betyg.
Publicerat September 16, 200916 yr jo det är nog så enkelt, att man hittar inget bättre! så smidiga grejer detta!
Publicerat December 4, 201015 yr Hej. Jag är också lite sugen på att köpa mig en rök och det verkar ju som om den där bradleyn är det som man ska ha. Har någon testat att röka rådjur i den och vad har ni i så fall fått för resultat? 6;an är det jag funderar på, så man kan få in ett helt lår. Vilka briketter är bäst till vilt? Mvh//Matte.