Publicerat Juli 10, 200917 yr Förr visade den en timme fel men nu två? Min visar rätt tid, har du kollat inställningarna, haft probelm förr med det. Mina kontroller-inställningar-foruminställningar
Publicerat Juli 10, 200917 yr Författare Det funkade inte med GMT + 1 som är rätt tidszon - den har visst inte sommartid inlagt... Fick välja kalingrad... Nu visar den rätt men det blir väl fel när vintertiden kommer!
Publicerat Juli 10, 200917 yr Det funkade inte med GMT + 1 som är rätt tidszon - den har visst inte sommartid inlagt... Fick välja kalingrad... Nu visar den rätt men det blir väl fel när vintertiden kommer! det brukar vara så ibland att datorer inte vet sommar/vintertid, utan det bara byts +-1 en gmt , vi i finland är tex är normalt gmt +2 men på sommaren är vi gmt +3 . http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone...-union/finland/
Publicerat Juli 10, 200917 yr Hmmm... Märklig, min klocka går rätt och är inställd på GMT +1 //Niclas
Publicerat Juli 11, 200917 yr Hmmm...Märklig, min klocka går rätt och är inställd på GMT +1 //Niclas Min också!
Publicerat Juli 13, 200917 yr Ni ska ha GMT +1, Bryssel osv Autokorrigering DST ska inte vara ibockad, men den undre rutan ska