Publicerat Juli 12, 200916 yr ..sööt, hoppas att du lyckas med valpen. man blir lite valp kär när man kollar på valpisar
Publicerat Juli 12, 200916 yr Vart kommer valpen ifrån? Alltid roligt o få veta va det är för kennel o vad för föreldradjur det är
Publicerat Juli 12, 200916 yr Författare Vart kommer valpen ifrån? Alltid roligt o få veta va det är för kennel o vad för föreldradjur det är Galtabäckens kennel i Ronneby. Fader; Arko vom Wildererstein Moder; Björnfotens Debbie
Publicerat Augusti 18, 200916 yr Galtabäckens kennel i Ronneby.Fader; Arko vom Wildererstein Moder; Björnfotens Debbie kul med ett kullsyskon, min dam heter stella, eller galtabäckens ada
Publicerat Augusti 22, 200916 yr Idag hämtade jag valpen. Jag har en valp efter samma hane, "Arko" Hoppas att det går bra!
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.