Publicerat Juli 14, 200916 yr tjabba, nu står det sista(hoppas jag ) bössan på köpes listan och kom över en browning bl-22 när jag surfade. nån som vet nåt om dom ? dom ser trevliga ut =)
Publicerat Juli 14, 200916 yr tjabba, nu står det sista(hoppas jag ) bössan på köpes listan och kom över en browning bl-22 när jag surfade.nån som vet nåt om dom ? dom ser trevliga ut =) Kråkis borde ha svar på denna fråga.. han är expert på byglar om jag inte har helt fel.. Ett synnerligen vackert vapen iallafall!
Publicerat Juli 14, 200916 yr Författare Kråkis borde ha svar på denna fråga.. han är expert på byglar om jag inte har helt fel.. Ett synnerligen vackert vapen iallafall! japp vackert är det =)
Publicerat Juli 14, 200916 yr japp vackert är det =) Ska du ha ett till cowboy vapen nu din gamla sinn pajjj
Publicerat Juli 14, 200916 yr Författare Ska du ha ett till cowboy vapen nu din gamla sinn pajjj japp jag skall ut i min cowboy outfit och vara lite machoman och drämma duvor med mina gay chaps utan underbyxor men säg bara inget till nån ok ?
Publicerat Juli 17, 200916 yr Författare nån som har uppgifter om den ? hur skjuter leveraction bössor ? vill ju endå inte ha en bössa man inte träffar med :/
Publicerat Juli 17, 200916 yr jag skulle rekommendera en brassiliansk vaxning och en Browning till dig, den skjuter säkert tillräckligt väl och du ser allt lite fjunig ut, modigt av dig att lägga ut en bild så där helt apropå. /Christian
Publicerat Juli 17, 200916 yr Författare jag skulle rekommendera en brassiliansk vaxning och en Browning till dig, den skjuter säkert tillräckligt väl och du ser allt lite fjunig ut, modigt av dig att lägga ut en bild så där helt apropå. /Christian nejdå vaxning kommer ej på tal, måste ha lite isolering mellan mig och passstället, blir lite kallt på vintern browningen står just nu högst på listan
Publicerat Juli 29, 200916 yr Författare och nu hittade jag igen en browning bl-22 till salu =) hoppas den hålls till fredag.