Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jakthundar på hjärnan!

Featured Replies

Publicerat

Åååååååååååååååååh ........blir ta f-n tokig, valpbilder överallt, ja vill ha ja vill ha få se ja ska nog ha en stövare el två kanske å kanske en parson plus en tax me men skulle nog vilja ha en tysk till plus är nog sugen på en stående fågelhund till ååååååååååååååh varför är man på detta vise.

Inser ju att de är nog med dom hundar man har...men vill ha , vill ha , vill ha å tokig ja blir tokig........................ :lol::P:D

Publicerat
Åååååååååååååååååh ........blir ta f-n tokig, valpbilder överallt, ja vill ha ja vill ha få se ja ska nog ha en stövare el två kanske å kanske en parson plus en tax me men skulle nog vilja ha en tysk till plus är nog sugen på en stående fågelhund till ååååååååååååååh varför är man på detta vise.

Inser ju att de är nog med dom hundar man har...men vill ha , vill ha , vill ha å tokig ja blir tokig........................ :lol::P:D

Ja herregud jag håller med!

Någon häromdagen som hade en wachtelvalp på bild.. mmm... man blir sugen.

Publicerat

Ja valpar är fiina, MEN busiga...!!!

post-3445-1247657024_thumb.jpg

Publicerat

......

Publicerat

och... alldeles UNDERBARA! -_-

Är så vansinnigt valpsjuk att jag snart dör. :(

Om bara någon i bekantskapskretsen kunde skaffa en liten som man fick låna ibland och stilla abstinensen, men inte ens det har jag att tillgå. Jo förresten en, men han är snart stor och har fått hår på magen och allt. Snart valpnappar jag en på stan. :lol:

Publicerat

Ja valpar är fina man vill ju bara ta hem dom. När Svärföreldrarna tik fick valpar så ville jag kidnappa dom alla. Bilder på dom finns i bilder på Trädskällare

http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopi...30&start=30

Publicerat

Vettefasen om jag är avundsjuk på dom med valp... Jättesöta, jag håller med, men vill inte ha nån. Jag är mer avundsjuk på de med fina tränade & färdiga jakthundar. Jag vill ha en eller flera hundar/raser, men är sååå mycke jobb. Jag är såå nöjd med att jag har en bra Vorsteh på 3 år. :lol:

Publicerat

Jag håller med KungCocos! Fy fasen vad jobbigt, jag hade glömt det. Fasen inte en lugn stund, ständig passning.

Ut och pissa, ut och baja. Se upp, nu tuggan han kabel osv osv osv.

Nä bättre när de är kring halvåret och är mer hund.

PUHHhhhhhh

Roggman66

Publicerat

Jag kunde tagit en bild på hur det såg ut i grovköket när jag kom hem idag.....

Ni kan inte ana hur mycket flisor det blir av en rottingkorg när valpen (snart 5 månader) varit ensam 2 timmar....

Nya skor fick jag köpa till frugan oxå.

Fast han håller på att tappa tänder nu.

Nä, det blir nog bättre när han passerat 6 månader så man kan börja träna lite spår mm...

Peter

Publicerat

Valpar har det alltid roligt

http://pici.se/pictures/htUqXGPSB.jpg

Två timmar ensam.

Fick inte ihop till länken där denna blid ligger för....ade hund

Publicerat
Valpar har det alltid roligt

http://pici.se/pictures/htUqXGPSB.jpg

Två timmar ensam.

Fick inte ihop till länken där denna blid ligger för....ade hund

tack för det!

Det känns genast bättre.

Peter

Publicerat

htUqXGPSB.jpg

Sedär, nu syns den direkt.

Ptjaa, vad säger man... Inte alltid kul med valpar/unhundar. :rolleyes:

Publicerat

Ptjaa, vad säger man... Inte alltid kul med valpar/unhundar. ;)

Äh vad ni är negativa, det skrev jag i den förra tråden också - att vem som helst kan se att hunden på bilden är oskyldig, kolla blicken! :rolleyes::P;)

Publicerat
htUqXGPSB.jpg

Ptjaa, vad säger man... Inte alltid kul med valpar/unhundar. ;)

hövva ;) att komma hem lite lagomt sliten efter en arbetsdag och se det där de första man gör när man kommer hem :P

Undrar om man ska skratta eller gråta.

I övrigt får jag snart hem min lilla valp :rolleyes:

Publicerat
Äh vad ni är negativa, det skrev jag i den förra tråden också - att vem som helst kan se att hunden på bilden är oskyldig, kolla blicken! :rolleyes::D:)

OK finns inga vittnen till händelsen :D men jag får se det positivt han biter aldrig sönder något bara rumsterar om och bär runt på det mesta. Han är åtta år snart så nästa år kommer det en ny valp och nya äventyr så vi får se vad den gamle lär valpen. :D

Publicerat

Sällan har jag känt igen mig i en tråd som den här!

Nätvarianten av fönstershopping för den hundintresserade jägaren är klart alla dessa kennlar med hemsidor. Jisses vad många kullar man kan hitta när man har en sådan dag. Hoppas inte arbetsgivaren börjar följa upp vem som surfar mest på arbetsplatsen. Tror jag ska ta långledigt nästa år och klippa till på två, så får man kanske nog för ett tag.

Publicerat

var nere i skåne och hälsade på min blivande wachtelvalp i måndags, skitmysig vovve...skall hämta den om två veckor....