Publicerat Juli 15, 200917 yr Imorrn natt ska jag på mitt livs första grisvak. Hur spännande? Ehhh... Så jävla skitspännande!!! Idag har de matat på åteln och vi går ut runt tioblecket i morgon kväll. Ska ladda med snus, kaffe och duktigt med mackor... Rapport kommer. Mvh. Fitzo
Publicerat Juli 16, 200917 yr Imorrn natt ska jag på mitt livs första grisvak.Hur spännande? Ehhh... Så jävla skitspännande!!! Idag har de matat på åteln och vi går ut runt tioblecket i morgon kväll. Ska ladda med snus, kaffe och duktigt med mackor... Rapport kommer. Mvh. Fitzo Skit jakt på dig kompis. Åker till Stockholm om en timme så jag kommer att slå en singnal och kolla läget. Ha det så trevligt så länge. Lasse
Publicerat Juli 16, 200917 yr Imorrn natt ska jag på mitt livs första grisvak.Hur spännande? Ehhh... Så jävla skitspännande!!! Idag har de matat på åteln och vi går ut runt tioblecket i morgon kväll. Ska ladda med snus, kaffe och duktigt med mackor... Rapport kommer. Mvh. Fitzo Hoppas det går bra, skitjakt på dej och så får du gärna komma tillbaka med hur det gick.
Publicerat Juli 16, 200917 yr Författare Det var såååååå nära... Jag har aldrig sett vildsvin i levande livet förrän i natt så man fick lätt puls när en sugga med 7 svarta kultingar dyker upp på åkern vi sitter vid. Jag får aldrig något riktigt bra skottläge utan får istället gå hem med en otroligt spännande upplevelse! Innan grisarna dök upp fick vi titta på kviga med kalv i säkert en halvtimme. Det kommer säkert bli nån eller ett par sittningar till innan jag åker härifrån. Kanske redan imorgon Återkommer. Mvh. Fitzo
Publicerat Juli 16, 200917 yr Författare Skit jakt på dig kompis. Åker till Stockholm om en timme så jag kommer att slå en singnal och kolla läget. Ha det så trevligt så länge. Lasse Ah ett nytt besök i Huvfudstaden. Trevligt. Och tack för senast förresten, det måste vi göra om! Blir det ett nytt besök på Akkurat nu när du är uppe? Nu är jag i Östergötland och hjälper till att driva ett vandrarhem och det är med en av lokalförmågorna jag får jaga med. Är tillbaks i stan i mitten på augusti. Ha det gött så länge! Mvh. Fitzo
Publicerat Juli 16, 200917 yr Författare Hoppas det går bra, skitjakt på dej och så får du gärna komma tillbaka med hur det gick. Tack så mycket. Som du säkert läst redan så blev det inget skjutet men det var nog så spännande ändå! Mvh. Fitzo
Publicerat Juli 17, 200917 yr Ah ett nytt besök i Huvfudstaden. Trevligt. Och tack för senast förresten, det måste vi göra om! Blir det ett nytt besök på Akkurat nu när du är uppe?Nu är jag i Östergötland och hjälper till att driva ett vandrarhem och det är med en av lokalförmågorna jag får jaga med. Är tillbaks i stan i mitten på augusti. Ha det gött så länge! Mvh. Fitzo Uppe som turist så det blir nog inte tid över för pub besök men någon öl ska slinka ner. Man kan ju alltid lura familjen om någon sevärdhet i närheten av något trevligt vattenhål.
Publicerat Juli 17, 200917 yr Författare Uppe som turist så det blir nog inte tid över för pub besök men någon öl ska slinka ner. Man kan ju alltid lura familjen om någon sevärdhet i närheten av något trevligt vattenhål. Rättvisa som följer: Dom shoppar, du dricker maltdrycker. Se till att det blir balans mellan utgiftsposterna Kul att höra ifrån dig! Lycka till med säljakten (dvs. grym skitjakt på dig) och hoppas att vädret håller ihop! Din dryckesborder; Fitzo
Publicerat Juli 18, 200917 yr Rättvisa som följer:Dom shoppar, du dricker maltdrycker. Se till att det blir balans mellan utgiftsposterna Kul att höra ifrån dig! Lycka till med säljakten (dvs. grym skitjakt på dig) och hoppas att vädret håller ihop! Din dryckesborder; Fitzo Tyvärr säljakten uppskjuten på grund av väder men ska försöka åka upp så fort vädret till låter. Åker med kort varsel är bar 70 mil enkel så det går snabbt vad gör man inte för jaktens skull. Skit jakt på dig när du kommer out nästa gång.
Publicerat Juli 19, 200917 yr Författare Tyvärr säljakten uppskjuten på grund av väder men ska försöka åka upp så fort vädret till låter. Åker med kort varsel är bar 70 mil enkel så det går snabbt vad gör man inte för jaktens skull.Skit jakt på dig när du kommer out nästa gång. Vad trist att det blev uppskjutet. Bara att hålla gasen i botten när det blir bra väderlek med andra ord. Ska försöka komma ut i veckan bara det blir bra väder. Regn och elände här just nu. Ha det. Fitzo