Publicerat Juli 16, 200917 yr vikten är nog runt tonnet. Det var det jävligaste =) Vad kostar en sådan pjäs, om man får vara så nyfiken? =)
Publicerat Juli 16, 200917 yr vikten är nog runt tonnet. Oh shit! Don efter person heter det visst! Det lär väl ingen flytta på i första taget!
Publicerat Juli 16, 200917 yr Författare Det var det jävligaste =)Vad kostar en sådan pjäs, om man får vara så nyfiken? =) ett likvärdigt beggat med samma inredning (utdragbara plan) elkodlås och samma brandklass ca 40000kr men jag fick det billigare. det är ett rosengren så det finns många varianter.
Publicerat Juli 16, 200917 yr Det var det djävligaste!!!!! Har du bulltat fast det i govlet och väggen /Lasse
Publicerat Juli 16, 200917 yr det är rätt!! stort ska det vara!! jag ser att du kör cross också eller? /Kalle
Publicerat Juli 16, 200917 yr Författare det är rätt!! stort ska det vara!!jag ser att du kör cross också eller? /Kalle japp har tränat och tävlat ganska hårt förut men när jag blev pappa blev det bara lite sporadisk träning samt högst någon liten tävling per år.
Publicerat Juli 17, 200917 yr Författare hur fan fick ni in det ? vi var tre starka karlar så vi bar in det bara . nej det var lite tumult för det är ganska tippigt vi använde palllyft men med facit i hand skulle jag haft två st.