Publicerat Juli 17, 200916 yr Nu finns det finnspetsvalpar efter jprv meriterade föräldrar. Hej på er allihopa. Jag vill bara tala om att min tik Styggbergets Buffa har i natt fått fem valpar. Such Risbackens Ricke är far till valparna. Två tikar och tre hanar. Tikarna och eventuellt en hane är beställda. Det finns i dagens läge minst två hanar som inte är tingade. MVH Styggbergets kennel Göran Eriksson
Publicerat Juli 25, 200916 yr Nu finns det finnspetsvalpar efter jprv meriterade föräldrar. Hej på er allihopa. Jag vill bara tala om att min tik Styggbergets Buffa har i natt fått fem valpar. Such Risbackens Ricke är far till valparna. Två tikar och tre hanar. Tikarna och eventuellt en hane är beställda. Det finns i dagens läge minst två hanar som inte är tingade. MVH Styggbergets kennel Göran Eriksson kul jag tingade en hane idag hoppas de blir fina valpar för i mitten av september kommer en hem till mig
Publicerat Juli 25, 200916 yr kul jag tingade en hane idag hoppas de blir fina valpar för i mitten av september kommer en hem till mig Skönt att det verkar lösa sig, lite små roligt att få en valp efter en forum medlems hund åxå. /Lasse
Publicerat Juli 25, 200916 yr Skönt att det verkar lösa sig, lite små roligt att få en valp efter en forum medlems hund åxå./Lasse Såg detta inlägg av en slump när ja söte efter styggbergets kennel på google