Publicerat Juli 18, 200916 yr jag och Xillo snacka lite lätt igår om att ha lite utbytesjakt med någon/några här på forumet. Då är vi mest intresserad av att åka söderut (griiiissss ) Det vi tänkte erbjuda är bäverjakt och möjligtvis någon annan intressant jakt. Är det någon som nappar direkt? och skriv gärna vad ni tänker och tycker om de här. OBS! Låt bli att kladda ner den här tråden. Försök hålla er till ämnet pojkar och flickor
Publicerat Juli 23, 200916 yr Jag har inga möjligheter att åka någonstans i år (Taskig ekonomi ) Men om ni om ni komer ner och har tid över så ska vi nog kuna ordna med rådjursjakt Så är ni och jagr gris lör- sön så kan vi läga in en rådjursjakt mon-fre Jag kan i prinsip alla dagar Övernatning och så är inga problem. Sen är det bara 2½mil till Torbohandels Så att jaga 1½ dag och den andra halvan på torsbo Mvh ANders Hj
Publicerat Juli 23, 200916 yr Författare Jag har inga möjligheter att åka någonstans i år (Taskig ekonomi )Men om ni om ni komer ner och har tid över så ska vi nog kuna ordna med rådjursjakt Så är ni och jagr gris lör- sön så kan vi läga in en rådjursjakt mon-fre Jag kan i prinsip alla dagar Övernatning och så är inga problem. Sen är det bara 2½mil till Torbohandels Så att jaga 1½ dag och den andra halvan på torsbo Mvh ANders Hj låter helt klart intressant! ska höra efter med william så ska vi nog kunna ta några dagar i höst Har ni mkt gris?