Publicerat Juli 20, 200916 yr Om jag ska ladda Lapua Mega tex, och bara har Norma krut......var hittar jag då laddata till en sådan kombination?
Publicerat Juli 20, 200916 yr Om jag ska ladda Lapua Mega tex, och bara har Norma krut......var hittar jag då laddata till en sådan kombination? maila norma eller Lapua, de hjälper dig Andreas
Publicerat Juli 20, 200916 yr Författare maila norma eller Lapua, de hjälper digAndreas Får prova det och hoppas man får snabb hjälp.....börjar vara bråttom nu att få åka ut på banan och "rasta" bössan!
Publicerat Juli 20, 200916 yr Författare Från det ena till det andra....hur pålitlig är laddatan som finns via Robsoft...Deras Laddata sida?
Publicerat Juli 20, 200916 yr Om jag ska ladda Lapua Mega tex, och bara har Norma krut......var hittar jag då laddata till en sådan kombination? Du har PM!
Publicerat September 7, 201015 yr När det gäller Robsofts laddata så är den precis lika pålitlig som den användare som har lagt in den det innebär att om det är en användare som du "känner" och har förtroende för så kan du kanske använda laddatan men i princip så skulle jag aldrig våga använda laddata från en sådan källa. En del av den data som jag har sett där (och på i andra databaser) från olika mer eller mindre riskbenägna laddare gör mig faktiskt livrädd. Henrik
Publicerat September 7, 201015 yr Man ska egentligen aldrig översätta krut men 203B är väldigt likt N150, men jag säger inte att du kan byta krut rakt av är man minsta osäker är det 100% laddata som gäller!