Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Uttråkad laika

Featured Replies

Publicerat
Publicerat

är de du som är skytten i din bockfilm? Stor kille :S Har sett den filmen förut men visste inte att de var din.

Publicerat
  • Författare

Nej det är inte jag, det är BigJim här på forumet, och ja, han är rätt stadig. Skulle inte vilja möta honom stridslysten på krogen om man säger så -_-

Jag filmar bara, är visserligen rätt stor men mer åt det runda hållet jämfört med BigJim

Publicerat
Nej det är inte jag, det är BigJim här på forumet, och ja, han är rätt stadig. Skulle inte vilja möta honom stridslysten på krogen om man säger så -_-

Jag filmar bara, är visserligen rätt stor men mer åt det runda hållet jämfört med BigJim

Okej!

Du hade en del trevliga filmer där :) tummen opp

Publicerat
  • Författare

Tack -_-

Har en del material men allt är inte tillräckligt bra filmat för att läggas ut tycker jag. Filmade en gris häromnatten som vi sköt men det var för mörkt för att ens försöka lägga ut. Tyvärr.

Publicerat

Bohman har du ingen filmsnutt där du bär din bilbohatt, den sverigekända och berömda?

Kan inte vara lätt att vara så uttråkad hemma i källaren att man börjar retas med hunden, har ni inga igelkottar att jaga på?

Eller är dem fridlysta? Jupp så var det nog.

Du förresten, hon är allt bra fin, din laika.

/Christian

Publicerat
  • Författare

Inga snuttar med hatten på nej, men det kanske kommer nåt till hösten med lite flax.

Publicerat

:P

Sådär har min hund också betett sig, under de få tillfällen en pipleksak av någon anledning åkt fram ur gömmorna. Han lade sig, tuggade frenetiskt med ett fruktansvärt oljud, släppte bettet - och ylade! Sedan samma visa igen, tugga - släppa - yla. :P:P

Sådana saker är numera undanstoppade, för att slippa få besök av Störningsjouren. ;)