Publicerat Juli 21, 200916 yr Var kan man köpa sådana där blå fodertunnor? Skulle behöva 2st modell större till foderautomat för hjort och 3st model mindre till foderautomat för skogsfågel... //Crow
Publicerat Juli 21, 200916 yr Var kan man köpa sådana där blå fodertunnor? Skulle behöva 2st modell större till foderautomat för hjort och 3st model mindre till foderautomat för skogsfågel... //Crow Jag kan säkert fixa ett par st 40 eller 50 liters tunnor i plåt med helt avtagbart lock med tätning. Stora blå jagar jag med, hittar inga billiga(=gratis) med helt lock bara /Lasse
Publicerat Juli 21, 200916 yr Var kan man köpa sådana där blå fodertunnor? Skulle behöva 2st modell större till foderautomat för hjort och 3st model mindre till foderautomat för skogsfågel... //Crow Kolla om du inte har någon rödfärgare i närheten all rödfärg brukar leveras i tunnor.
Publicerat Juli 21, 200916 yr Författare Kolla om du inte har någon rödfärgare i närheten all rödfärg brukar leveras i tunnor. Hänger inte riktigt med "rädfärgare"??? Menar du målare? Vad används dom blå tunnorna till från början? Är det inte sådana bönder får bekämpningsmedel med mera i?
Publicerat Juli 22, 200916 yr Hänger inte riktigt med "rädfärgare"??? Menar du målare? Vad används dom blå tunnorna till från början? Är det inte sådana bönder får bekämpningsmedel med mera i? Jag kanske uttryckte mej konstigt men det står röd och inte rädfärgare men ja jag menar målare dom här firmorna som åker runt och sprutmålar rödfärg på ladugårdar och liknade byggnader.
Publicerat Juli 24, 200916 yr Hönsfoder levereras ofta i blåtunnor med lock. Samt råvara till livsmedel. Merjerier är värt att kolla. Men det verkar vara högvaulta i dessa dagar. Trident
Publicerat Juli 24, 200916 yr Jag har blåa plasttunnor som flyttyg på en brygga. De får jag från ett tvätteri som får tvättmedel i dem.
Publicerat Augusti 2, 200916 yr Var kan man köpa sådana där blå fodertunnor? Skulle behöva 2st modell större till foderautomat för hjort och 3st model mindre till foderautomat för skogsfågel... //Crow Det kan vara väl så bra att göra foderbehållare i plyfa, då slipper man kondens och sådant, som kan uppstå i plasttunnor. Personligen så använder jag bara plyfabehållare.
Publicerat September 3, 200916 yr Jag kan säkert fixa ett par st 40 eller 50 liters tunnor i plåt med helt avtagbart lock med tätning.Stora blå jagar jag med, hittar inga billiga(=gratis) med helt lock bara /Lasse om ni har någon träförälings firma som gör panel mm nära där ni bor kolla med dom. dom brukar ha stora blåa fat med svarta lock med spänne.
Publicerat September 24, 200916 yr På Blocket! http://www.blocket.se/stockholm/FODERTUNNO...m?ca=11&w=3 Såg annonsen idag och kom att tänka på dig. Lycka till!