Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hundväst för dc30!

Featured Replies

Publicerat
Hej! Är det någon som har erfarenhet av denna väst http://www.jakto.se/hund/hundpejl/garmin-a...ordic-4024.html ?

Har köpt en som jag ska ha till en av taxarna, men har inte hunnit prova den. Men den ser bra ut och idén är inte dum.

\mats

Publicerat
Hej! Är det någon som har erfarenhet av denna väst http://www.jakto.se/hund/hundpejl/garmin-a...ordic-4024.html ?

Fick min i tisdags, beställde från Jaktvision. Den ser fin ut, ska dock ha min till g400:an men den passar efter lite modifieringar.

Leveransen gick fort, beställde onsdag, fick tisdag. Dom har leveranser tis/tors.

Publicerat

Kör med en jokerväst till min tax!

Jag skar sönder halsbandet och monterade fast det i västen.

/Nicke

Publicerat
Kör med en jokerväst till min tax!

Jag skar sönder halsbandet och monterade fast det i västen.

/Nicke

Tycker den andra västen är bättre än Jokervästen dels så slipper man skära sönder halsbandet, plus att den sitter bättre på taxen.

Nu är min tax i det mindre formatet så jag tyckte Jokervästen var väl stor särskilt i frambogen. Plus att den är lite krångligt att stänga västen uppe i ryggen. Använde den till en DC 20.

\mats

Publicerat
Tycker den andra västen är bättre än Jokervästen dels så slipper man skära sönder halsbandet, plus att den sitter bättre på taxen.

Nu är min tax i det mindre formatet så jag tyckte Jokervästen var väl stor särskilt i frambogen. Plus att den är lite krångligt att stänga västen uppe i ryggen. Använde den till en DC 20.

\mats

Min tik är oxå liten men jag sydde in västen framtill så nu sitter den perfekt!

Stängningen ser jag som en fördel för västen lär aldrig lossna så det har jag inte haft ont av.

Mvh Niklas

Publicerat

Brosan har en jaktvisonväst, jag oxå.

Broderns stövare slet ut 2 västar på en säsong...

Av mina 2 är en utsliten.

Tyvärr är det nog svårt o göra nått somhåller när det sitter på ryggen.

Allt hunden kryper under tar där DC30 sitter.

Min fem öre..

Publicerat

Här är bilder på mina båda västar den övre är det en dc 30 monterad i och ska testas på den ena taxen i höst.

Den andra västen är en My Way med en dc 20 med egen byggd antenn. Den hade den andra taxen hela förra säsongen och den håller bra som det verkar, för han går verkligen under allt.

\mats

post-647-1248508093_thumb.jpg

Publicerat

Jag har jagat 1 säsong med jakto-västen samt astro o tycker den funkar bra till min hund, den rekomenderas.

post-2194-1248531845_thumb.jpg

Publicerat

På tal om dessa västar. Har nån testat deras Dc20 väst men satt i tracker enheten?

Eller varför inte denna? Iofs bara till Dc20 än så länge i alla fall..

http://www.snowdogs.se/jakt.htm

Har mailat å frågat om den funkar till Tracker jag. Kanske kan sy efter önskemål? Är ju i Luleå dessutom.. Ser rejäl ut!