Publicerat Juli 23, 200916 yr Har en fråga ang kulbanekompensation. Vart får man tag i det och går det att använda till tex ett Zeiss Conquest 3-9*50?
Publicerat Juli 23, 200916 yr Hur det är med Conquest vet jag inte men för dom "vanliga" Zeiss så kan du skicka den till Svenska Zeiss så monterar dom ratten åt dig. Ring och fråga och så postar du svaret här så vet vi alla hur det är. / Johan
Publicerat Juli 24, 200916 yr Zeiss sverige befattar sig inte med ekonomi zeissarna från USA. Men du kan köpa kompensator till Conquest liksom många andra fabrikat från www.kentonindustries.com Håkan
Publicerat Juli 24, 200916 yr Zeiss sverige befattar sig inte med ekonomi zeissarna från USA.Men du kan köpa kompensator till Conquest liksom många andra fabrikat från www.kentonindustries.com Håkan Hur är det med handkikarna i Conquest serien, är inte dom jänkarbyggda? Dessa säljs ju via jaguargruppen iaf, dock vet jag inte om svenska Zeiss står bakom?
Publicerat Juli 24, 200916 yr Hur är det med handkikarna i Conquest serien, är inte dom jänkarbyggda?Dessa säljs ju via jaguargruppen iaf, dock vet jag inte om svenska Zeiss står bakom? De finns med i svenska Zeiss-katalogen.... http://www.zeiss.se/4125680F002BA25A/Embed...T_2008_2009.pdf /Må