Publicerat Juli 23, 200916 yr Hej o gokväll alla. Nu börjar det verkligen bli dags för mig att skaffa Astron. O jag tänkte åka över till sverige efter en så jag inte blir av me den i t ull en. Dom är olagliga att inneha och risken finns ju för att paketet fastnar i tullen o att dom öppnar de va.. Så jag tänkte åka över som sagt.. Men helst så får den finnas i Norrtälje kommun eller i dom trakterna. Finns det annars något bra ställe i centrala stockholm man kan gå till ifrån terminalen för att hämta en? Hemsidor till återförsäljare så nära norrtälje/kapellskär som möjligt mottages det alltså tips om!! tack på förhand! mvh C-A
Publicerat Juli 23, 200916 yr nu fattar ja inte? Är Garmin astro olaglig? Eller är de bara i finland?
Publicerat Juli 23, 200916 yr Författare nu fattar ja inte? Är Garmin astro olaglig? Eller är de bara i finland? I finland får man inte ens inneha en.. Ingen bryr sig ju om det.. men ifall den fastnar i tullen så är de tvärstopp o pengarna i sjön. så därför gör ja så att jag smugglar in den själv istället
Publicerat Juli 23, 200916 yr I finland får man inte ens inneha en.. Ingen bryr sig ju om det.. men ifall den fastnar i tullen så är de tvärstopp o pengarna i sjön.så därför gör ja så att jag smugglar in den själv istället ajfan. Då är jag med Hur kan de komma sig?
Publicerat Juli 23, 200916 yr Författare ajfan. Då är jag med Hur kan de komma sig? typ samma som i sverige förut.. fast i sverige får man ju inneha, men inte använda. telefonbolagen är rädda för att dom ska gå miste om massa pengar om folk börjar använda SMS-fria pejlar på sina hundar.. så det är väl det som är största problemet har jag förstått.. Men du har inte koll på nån norrtäljeföräljare? Jag vet en som dom kostar 5800 kr hos.. men det är liksom långt nere i sverige tror jag. ;( men 1000 kr billigare än alla andra.
Publicerat Juli 23, 200916 yr Walter Borg borde ha & det är 100 m från centralstationen. http://www.walterborg.se/
Publicerat Juli 23, 200916 yr Författare Walter Borg borde ha & det är 100 m från centralstationen.http://www.walterborg.se/ äre stockholmscentralen det? skulle ju vara perfekt! tack!
Publicerat Juli 23, 200916 yr Ehh joooo, o om du dyker upp lite vettigt så kan jag lova en lunch så att du klarar dig hela vägen tillbaka till ön, storhandlaren där... /Christian
Publicerat Juli 23, 200916 yr Ska du till Walter Borg så fråga efter Fredrik och hälsa från mig att du ska ha bra pris
Publicerat Juli 23, 200916 yr Det är ju du som shoppar ergo du är storhandlarn, kostym är optional men byxor är att föredra om du förstår vad jag menar.... /Christian
Publicerat Juli 23, 200916 yr Författare Det är ju du som shoppar ergo du är storhandlarn,kostym är optional men byxor är att föredra om du förstår vad jag menar.... /Christian Nej jag förstår ingenting men de e som vanligt de så. hm Får se vart jag åker. Har hittat ett ställe där ett komplett paket säljs för 5800 INK moms.
Publicerat Juli 23, 200916 yr Författare Ska du till Walter Borg så fråga efter Fredrik och hälsa från mig att du ska ha bra pris säger du de? överlever jag det då?
Publicerat Juli 23, 200916 yr Författare Troligen inte, men det kan va värt ett försök jodå. om jag far dit så ska jag allt testa ^^