Publicerat Juli 24, 200917 yr http://gdky.yolasite.com/ ser ganska nätt ut skulle fungera som en xtra åra i båten
Publicerat Juli 24, 200917 yr Det trista är att han säkert skjuter bättre med den en vad jag gör ändå /Lasse
Publicerat Juli 24, 200917 yr Hmmm... udda mekanism? Men den lär nog säga pang och som somliga vet är överdiminsionerade handskydd överflödiga. 3-4 cm är fullt tillräckligt som framstock!
Publicerat Juli 24, 200917 yr Författare Hmmm... udda mekanism?Men den lär nog säga pang och som somliga vet är överdiminsionerade handskydd överflödiga. 3-4 cm är fullt tillräckligt som framstock! udda ja pipan skruvas ut or stocken, laddas skruvas fasst igen, så spänner man slagstiftet med att dra up trigger guarden
Publicerat Juli 25, 200917 yr Verkligen en passande slugbössa då storgalten fått en rispa och bestämt sig för att sätta betarna i familjejuvelerna på skytten..*skruva, skruva..* Vad är det för kaliber? Skulle kunna tänka mig 9 mm Flobert el. dyl.?
Publicerat Juli 25, 200917 yr Författare Verkligen en passande slugbössa då storgalten fått en rispa och bestämt sig för att sätta betarna i familjejuvelerna på skytten..*skruva, skruva..* Vad är det för kaliber? Skulle kunna tänka mig 9 mm Flobert el. dyl.? det är en .410 hagelbössa
Publicerat Juli 26, 200917 yr Verkligen en passande slugbössa då storgalten fått en rispa och bestämt sig för att sätta betarna i familjejuvelerna på skytten..*skruva, skruva..* Vill inte vara i närheten och höra skriket..
Publicerat Juli 26, 200917 yr Kände bara för att jag måste kommentera denna underliga skapelse.. Laddas genom att skruva pipan? Skulle passa bra att ha den oladdad vid ett sådant läge..